שליחת מספר אל הצג
-
האם יש אפשרות לעשות ( אפ' בתשלום) שכאשר מחייג מקיש מקש מסוים/נכנס לשלוחה מסוימת ישלח אליו מספר טלפון שאני יבחר לצג?
-
מספר טלפון שאני יבחר לצג?
מספר ספיישל של המערכת או מספר מישני כן
מספר שאתה תחליט (קרי: תמציא) - לא! -
@איל-משולש אפשרי, לא למשתמש הפשוט, אני ניסתי בעבר לעשות זאת וזה די מורכב ופיתוח יקר מאוד בשביל שימוש פשוט.
-
@פישל כתב בשליחת מספר אל הצג:
ימות בעצמם יש להם חייגן ומילא הם יכולים להוציא שיחה מכל מספר שיחליטו רק אסור להם על פי רישיון התקשורת שלהם, כמובן כל משתמש שרוצה יכול לנסות לבנות חייגן ולעשות את זה, רק לא נראה לי שיש פה מישהו בפורום שיודע
ודובר ע"ז רבות כאן - עכ"פ בהצלחה למי שינסה
ושלא ישכח לעדכן אותנו ע"כ -
@תפארת-יעקבב @פישל אני צריך שישלח מספר שאני יחליט איזה מספר, יש כזה דבר בקו פרימיום שיש לוח מודעות שאתה רוצה מספר של בעל דירה לדוג' אז נשלח לך המספר שלו לצג ואז אתה מחייג אליו בלי צורך לרשום עם עט את המספר
-
@איל-משולש בגדול כל בעל מרכזיה יכול לעשות את זה
-
@לומד-עס
אולי תחכים איפה ואיך???
אני יש לי מרכזיות ב015 שזה אחת מהמרכזיות הכי משוכללות בארץ (אם לא הכי משוכללת...) - ושם אין כזאת אפשרות -
@R-E-T-מערכות אתה בנית אותה מאפס?
-
@איל-משולש
זה נושא ממש ממש רחב ומעניין...
פעם ניסתי לחקור את זה (לאחר שראיתי את זה קורה במו עיני)
וכמו ש@לומד-עס כתב צריך לזה מרכזייה
(מצרף פה קישור מעניין בנושא https://tchumim.com/topic/2716/זיהוי-מספר-חסוי-במעבר-בין-מרכזיות-והמסתעף)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות