• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    קבלת הקלטות שיחה למייל עם שם הלקוח

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    4
    17
    338
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ח
      חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

      שלום
      אני רוצה לקבלת את הקלטות השיחות שלי בקו למייל ביחד עם שם הלקוח.
      יצרתי רשימת לקוחות עם טלפונים לפי מה שהראו כאן,
      שמתי אותה בשלוחה הראשית (יש כאלו שציינו שצריך בתוך תקייה בשם EnterID)
      בינתיים שמתי פעמיים.

      אבל זה עובד לי רק בשלוחות התא הקולי.
      הכנסתי שם את הקוד הבא:

      enter_id=yes
      enter_id_type=phone
      login_add_val_name=yes
      record_name=no
      
      

      כשאני מקבלת הודעות למייל עם הקלטות שיחה עם לקוחות,
      השם שלהם לא מופיע שם.

      מה אני צריכה להוסיף?

      תודה רבה!

      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ב
        בעזרת ה' @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ח
          חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

          מה ההבדל בין הודעה למייל עם תא קולי ,ובין הודעה למייל עם הקלטת שיחה?

          ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ב
            בעזרת ה' @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

            @חנה-פרומר
            את מדברת על המייל או על הדו"ח המצורף?

            ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • ח
              חנה פרומר @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

              @בעזרת-ה כתב בקבלת הקלטות שיחה למייל עם שם הלקוח:

              @חנה-פרומר
              את מדברת על המייל או על הדו"ח המצורף?

              אני מדברת על המייל,
              שבנושא יופיע לי שם הלקוח, כמו שהוא יודע לעשות את זה בהודעות מהתא הקולי,
              שיעשה את זה גם בהקלטות שיחה.

              ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ב
                בעזרת ה' @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

                @חנה-פרומר
                האם אפשר לראות את ההגדות של ה"תא קולי"?

                ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ח
                  חנה פרומר @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

                  @בעזרת-ה כתב בקבלת הקלטות שיחה למייל עם שם הלקוח:

                  @חנה-פרומר
                  האם אפשר לראות את ההגדות של ה"תא קולי"?

                  זה ההוספה:

                  enter_id=yes
                  enter_id_type=phone
                  login_add_val_name=yes
                  record_name=no
                  
                  
                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ב
                    בעזרת ה' @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

                    @חנה-פרומר
                    מה שכתבת זה "הגדרות זיהוי"
                    אני שאלתי איזה סוג שלוחה יש לך בתא קולי?
                    מה כתוב לך בהגדרה הזאת👇 ?

                    type=??
                    
                    ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ח
                      חנה פרומר @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

                      @בעזרת-ה כתב בקבלת הקלטות שיחה למייל עם שם הלקוח:

                      @חנה-פרומר
                      מה שכתבת זה "הגדרות זיהוי"
                      אני שאלתי איזה סוג שלוחה יש לך בתא קולי?
                      מה כתוב לך בהגדרה הזאת👇 ?

                      type=??
                      
                      type=voice_mail
                      
                      
                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ב
                        בעזרת ה' @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי בעזרת ה'

                        @חנה-פרומר
                        הבנתי. לא ידעתי שבמודול הזה שציינת המערכת כותבת את שם המקליט באימייל עצמו (אולי כי במודול הזה אין בכלל דו"ח).
                        בכל אופן, התשובה לשאלתך היא, שאין אפשרות כזאת, לא במודול ראוטינג ולא במודול תור, וגם לא במודול הקלטות רגיל.
                        האפשרות היחידה היא שיהיה כתוב בדו"ח, וזה כבר אמור לקרות לפי ההגדרות שציינת למעלה.

                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ח
                          חנה פרומר @בעזרת ה' נערך לאחרונה על ידי

                          @בעזרת-ה כתב בקבלת הקלטות שיחה למייל עם שם הלקוח:

                          @חנה-פרומר
                          הבנתי. לא ידעתי שבמודול הזה שציינת המערכת כותבת את שם המקליט באימייל עצמו (אולי כי במודול הזה אין בכלל דו"ח).
                          בכל אופן, התשובה לשאלתך היא, שאין אפשרות כזאת, לא במודול ראוטינג ולא במודול תור, וגם לא במודול הקלטות רגיל.
                          האפשרות היחידה היא שיהיה כתוב בדו"ח, וזה כבר אמור לקרות לפי ההגדרות שציינת למעלה.

                          למה בעצם אין אפשרות כזאת?
                          למה זה לא כמו תא קולי? שמקשר את המספר לשם מסויים לפי הרשום בקובץ.

                          ב I 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ב
                            בעזרת ה' @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

                            @חנה-פרומר
                            אני לא יודע.
                            אבל להשערתי מודול שיחות משודרג יותר ממודול תא קולי, ולכן מקבלים דו"ח מסודר למייל. ובדוח כאמור הכל מפורט.
                            רק שאני לא מבין למה בגלל שיש דו"ח לא רואים את הפרטים גם במייל עצמו. אין לי מושג.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • I
                              ivrפון מומחה @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי ivrפון

                              @חנה-פרומר אפשרי בapi ליצור מודול שעוברים איליו אחרי ההקלטה
                              ולא להשתמש במודול הקלטות למייל אלה הקלטות הרגיל והוא שולף את הקובץ האחרון ושולח במייל כולל השם מה שכן אם שנים יסימו בדיוק באותה שניה את ההקלטה זה יצור בעיה אבל אין בעיה להקליט ביחד רק לסיים ביחד

                              ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ח
                                חנה פרומר @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                @ivrפון
                                נשמע טוב. ואיך עושים כזה דבר?

                                I תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • I
                                  ivrפון מומחה @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי

                                  @חנה-פרומר פונים למישהו שיכול לטפל בתשלום
                                  כמו info@ezerphone.online או בשמו בפורום @121244
                                  כי אני לא כל כך יכול

                                  ח תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ח
                                    חנה פרומר @ivrפון נערך לאחרונה על ידי

                                    @ivrפון כתב בקבלת הקלטות שיחה למייל עם שם הלקוח:

                                    @חנה-פרומר פונים למישהו שיכול לטפל בתשלום
                                    כמו info@ezerphone.online או בשמו בפורום @121244
                                    כי אני לא כל כך יכול

                                    תודה רבה!
                                    אבדוק איתו את האפשרות הזאת.

                                    ת תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ת
                                      תפארת1 @חנה פרומר נערך לאחרונה על ידי תפארת1

                                      @חנה-פרומר אני יכול גם
                                      במייל mshwyys68@gmail.com

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון