קובץ 'PhonesName.ini
-
כיצד ניתן ליצר קובץ 'PhonesName.ini
-
@נחמיה-הרעב
באתר החדש, לעמוד בשלוחה הראשית, וללחוץ על הסימון הזה
,
ואז בסוג קובץ לבחור באפשרות "צור קובץ הגדרות ini,
ואז בשם הקובץ להעתיק את השם בלי הסיומת, ככה "PhonesName"
ולשמור.
אחרי השמירה אפשר לרשום בתוך הקובץ מה שרוצים (גם באתר הישן כמובן). -
@בעזרת-ה כיצד אני שומר את הקובץ
-
@נחמיה-הרעב
אחרי יצירת הקובץ אתה לוחץ על העלאה:

ואז אתה יוצא מהחלונית והקובץ יהיה שם.
-
@נחמיה-הרעב לידעתך: כל הקבצים למיניהם שצריך ליצור במערכת, ניתן לעשות זאת בצורה מאוד פשוטה.
פשוט לפתוח שלוחה חדשה לא משנה מה, לעבור להגדרות ולשנות את קובץ ext שנוצר באופן אוטומטי לקובץ הרצוי, ואז לעשות גזור הדבק.
בהצלחה -
-
@צבי-ד-צ לא יודע.
לי בכל אופן הרבה יותר קל בדרך שלי, אני אישית רוב הזמן משתמש עם האתר הישן, הרבה יותר קל לשימוש, ורק לדברים מאוד ספציפים אני משתמש עם האתר החדש -
א אביי ורבא התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות