האם יחידה יורדת לדקה, או שזה מתחשב גם בחלקי דקה?
-
האם הפרמטר הוא יחידה=דקה?
או שזה מחושב באופן שונה? -
@isi נדמה לי שמחושב גם לפי חלקי דקה אבל המינימום זה יחידה (עכ"פ בקמפיין, בראוטינג וכדו' נראה לי שזה מינימום של חצי יחידה)
-
@isi בניתובי שיחה זה מחושב לפי חלקי דקה.
בזיהוי דיבור זה מחושב לפי חלקי דקה עם מינימום התחלתי של 0.4 יחידה כמדומני.
בהודעות קוליות זה לפי יחידה שלמה, ואם ההודעה יותר מדקה אז על החלק הנוסף על הדקה זה מחושב לפי חלקי יחידה (אא"כ מוגדר לך אחרת)
בקמפיין צינתוק זה לפי עשירית יחידה. -
@oror053 אני מתכוון לשאול לגבי הוצאת שיחה ע"י יחידות. איך זה מחושב?
-
@isi חלקי דקה
-
@oror053 מה הפירוש חלקי דקה? נניח שישית דקה = שישית יחידה?
-
@isi כן
אבל כמו שכתבו על חלק מדקה ראשונה משלמים יחידה שלמה, החישוב החלקי הוא רק אחרי הדקה הראשונה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות