שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
-
שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג
למעבר להדרכה
אשמח שתתנו הערות והארות על המודול ואשתדל לעדכן במקור -
@אA לגבי שמיעת 'מיקומך בתור הוא...',
תוכל במקום להכניס אותם לשלוחת השמעת קבצים, להכניס אותם לשלוחת חדר ועידה,
שמופעלת רק בכניסתו של מנהל, (ושהמנהל בחיים לא יכנס לשם)
ואת הודעת מערכת : M4103 'סך כלל המשתתפים הפעילים בחדר הועידה הוא ...'
תחליף ל'מיקומך בתור'.
(יש לזה חיסרון מסוים, כי הוא לא סופר את מי שבאמצע שיחה.)
יש עוד מודולים שיודעים לספור, אך זה יודע לספור בכל רגע נתון, וזה אני לא יודע אם יש עוד כאלו. -
-
@נתנאל-הקטן
השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
כי הוא יהיה תקוע שם.
אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי! -
פוסט זה נמחק! -
@אA
למה שיהיה תקוע?
אם נגמר השיחה הוא לא תקוע ואם יש שיחה הוא צריך הרי לענות -
@קובי-י
אתה מדבר על השלוחה שיעבור הלקוח השני שיכנס למערכת(הראשון נמצא בשיחה עם הנציג).
והרי שם מוגדר שלאחר זמן מה מנסה להיכנס שוב לשיחה.
אבל בשלוחת חדר ועידה ככל הידוע לי אין אפשרות להעביר את המאזין לשלוחה אחרת לאחר זמן. -
@אA
לא זה קשור למנהל.
אם יש שיחה המנהל מקבל צינתוק וצריך להתקשר למספר ולהיכנס לשלוחה של הפעלת חדר ועידה.זה בודק שאם יש ממתין בחדר ועידה זה ישירות מפנה את המנהל להפעלת חדר הועידה -ומענה לשיחה
-
-
@נתנאל-הקטן
נראה לי ששלושתינו לא משדרים על אותו תדר בכלל -
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@נתנאל-הקטן
השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
כי הוא יהיה תקוע שם.
אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי!אני עניתי על זה.
-
@נתנאל-הקטן הוא נראה לי דיבר על המנהל
-
@קובי-י
אני יסביר.
הצעתי פיתרון כיצד יוכלו לשמוע את הודעת 'מיקומך בתור הוא...'
שבמקום שהממתין השני ומעלה, יעברו לשלוחת השמעת קבצים וישמעו 2 הודעות קצרות שיהיו בשלוחה, וכשהם מסיימים לשמוע את כל ההודעות בשלוחה, (פעם בדקה), יחזרו לשלוחה שבודקת עם הנציג התפנה, ואם לא חוזרים שוב פעם לשמוע את הקבצים בשלוחת ההשמעת קבצים,
שהממתין השני ומעלה יופנה לחדר ועידה ללא שהיא תופעל, משום שהמנהל לא יכנס להפעיל אותה אף פעם,
ובחדר ועידה יש מודול מובנה שסופר בכל רגע נתון, כמה ממתינים בחדר הועידה.
ולגבי שאלתוהשאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
כי הוא יהיה תקוע שם.עניתי,
@נתנאל-הקטן כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@אA עם טיימר.
מה הבעיה?
https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463 -
@נתנאל-הקטן
רעיון מעולה!!!
אני אנסה לבנות את זה ביחד עם הרעיון של @קובי-י ונראה אם ילך. -
@נתנאל-הקטן
אני לא יודע למה אבל הטיימר לא עובד לי.
הגדרתי אותו בשלוחת מוזיקה בהמתנה אבל זה לא עבר לאחר הזמן המוגדר.
ניסיתי גם בשלוחת השמעת קבצים וזה לא עבד. -
@קובי-י
התכוונת שלאחר שאסיים את השיחה עם הלקוח הראשון אוטומטית אעבור לשיחה עם הבא התור?
אם כן זה אמנם רעיון יפה, הבעיה תהיה אם יהיו לי כמה לקוחות, לאיזה חדר הוא יעבור? -
@אA
לא,
אני מתכווין שאתה מקבל צינתוק מהקו ובמקום להתקשר לקו ואז ללחוץ על המקש שעונה לשיחה. המערכת בודקת לבד האם יש מישהו שממתין וברגע שאתה כמנהל מתקשר זה מפנה אותך מיד לשיחה בלי שום צורך בהקשה.
בנוסף זה טוב כי מלא פעמים זה קו עם כמה שימושים ואתה מקבל צינתוק חוזר לקו ותה לא יודע אם זה מישהו שמחכה על הקו או סתם מישהו שהשאיר הודעה עם צינתוק. אז אם אתה מתקשר וזה מיד מפנה אותך לשיחה אתה יודע שהצינתוק היה... ואם אתה שומע את התפריט רגיל. אתה מבין שזה סתם היה צינתוק. -
@קובי-י
את זה אני גם יכול לעשות עם ההפנייה מיד בכניסה למערכת לשלוחת כניסה לחדר הועידה בקובץ Did_Go_To -
@אA
לא אבל כשאין מישהו ממתין אתה הרי לא רוצה לעבור לשלוחה של חדר ועידה. וזה בודק האם יש מישהו בחדר ועידה, ואם אין מישהו בחדר ועידה אתה נשאר בתפריט הראשי! -
@קובי-י
אבל בשירות לקוחות אני לא אמור להתקשר למערכת הזו סתם כך, וכשיש שיחה הוא יעביר אותי בכל מקרה ישירות לשיחה.
אבל הרעיון יפה, ואני יוסיף אותו למודול.
תודה!