• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    60
    1060
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אA נערך לאחרונה על ידי אA

      שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

      למעבר להדרכה
      אשמח שתתנו הערות והארות על המודול ואשתדל לעדכן במקור

      נ ק ע 5 5 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
      • נ
        נתנאל הקטן @אA נערך לאחרונה על ידי

        @אA לגבי שמיעת 'מיקומך בתור הוא...',
        תוכל במקום להכניס אותם לשלוחת השמעת קבצים, להכניס אותם לשלוחת חדר ועידה,
        שמופעלת רק בכניסתו של מנהל, (ושהמנהל בחיים לא יכנס לשם)
        ואת הודעת מערכת : M4103 'סך כלל המשתתפים הפעילים בחדר הועידה הוא ...'
        תחליף ל'מיקומך בתור'.
        (יש לזה חיסרון מסוים, כי הוא לא סופר את מי שבאמצע שיחה.)
        יש עוד מודולים שיודעים לספור, אך זה יודע לספור בכל רגע נתון, וזה אני לא יודע אם יש עוד כאלו.

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ק
          קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

          @אA
          זה גם דבר שמאוד יכול לעזור במי שמשתמש בזה
          כאן

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אA @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

            @נתנאל-הקטן
            השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
            כי הוא יהיה תקוע שם.
            אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי!

            ק נ 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • א
              אA נערך לאחרונה על ידי אA

              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ק
                קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

                @אA
                למה שיהיה תקוע?
                אם נגמר השיחה הוא לא תקוע ואם יש שיחה הוא צריך הרי לענות

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                  @קובי-י
                  אתה מדבר על השלוחה שיעבור הלקוח השני שיכנס למערכת(הראשון נמצא בשיחה עם הנציג).
                  והרי שם מוגדר שלאחר זמן מה מנסה להיכנס שוב לשיחה.
                  אבל בשלוחת חדר ועידה ככל הידוע לי אין אפשרות להעביר את המאזין לשלוחה אחרת לאחר זמן.

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ק
                    קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

                    @אA
                    לא זה קשור למנהל.
                    אם יש שיחה המנהל מקבל צינתוק וצריך להתקשר למספר ולהיכנס לשלוחה של הפעלת חדר ועידה.

                    זה בודק שאם יש ממתין בחדר ועידה זה ישירות מפנה את המנהל להפעלת חדר הועידה -ומענה לשיחה

                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • נ
                      נתנאל הקטן @אA נערך לאחרונה על ידי

                      @אA עם טיימר.
                      מה הבעיה?
                      https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ק
                        קובי י. @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

                        @נתנאל-הקטן
                        נראה לי ששלושתינו לא משדרים על אותו תדר בכלל

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • נ
                          נתנאל הקטן @אA נערך לאחרונה על ידי

                          @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                          @נתנאל-הקטן
                          השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
                          כי הוא יהיה תקוע שם.
                          אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי!

                          אני עניתי על זה.

                          ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ק
                            קובי י. @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

                            @נתנאל-הקטן הוא נראה לי דיבר על המנהל

                            נ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • נ
                              נתנאל הקטן @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                              @קובי-י
                              אני יסביר.
                              הצעתי פיתרון כיצד יוכלו לשמוע את הודעת 'מיקומך בתור הוא...'
                              שבמקום שהממתין השני ומעלה, יעברו לשלוחת השמעת קבצים וישמעו 2 הודעות קצרות שיהיו בשלוחה, וכשהם מסיימים לשמוע את כל ההודעות בשלוחה, (פעם בדקה), יחזרו לשלוחה שבודקת עם הנציג התפנה, ואם לא חוזרים שוב פעם לשמוע את הקבצים בשלוחת ההשמעת קבצים,
                              שהממתין השני ומעלה יופנה לחדר ועידה ללא שהיא תופעל, משום שהמנהל לא יכנס להפעיל אותה אף פעם,
                              ובחדר ועידה יש מודול מובנה שסופר בכל רגע נתון, כמה ממתינים בחדר הועידה.
                              ולגבי שאלתו

                              השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
                              כי הוא יהיה תקוע שם.

                              עניתי,

                              @נתנאל-הקטן כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                              @אA עם טיימר.
                              מה הבעיה?
                              https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463

                              א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אA @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

                                @נתנאל-הקטן
                                רעיון מעולה!!!
                                אני אנסה לבנות את זה ביחד עם הרעיון של @קובי-י ונראה אם ילך.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אA @נתנאל הקטן נערך לאחרונה על ידי

                                  @נתנאל-הקטן
                                  אני לא יודע למה אבל הטיימר לא עובד לי.
                                  הגדרתי אותו בשלוחת מוזיקה בהמתנה אבל זה לא עבר לאחר הזמן המוגדר.
                                  ניסיתי גם בשלוחת השמעת קבצים וזה לא עבד.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                                    @קובי-י
                                    התכוונת שלאחר שאסיים את השיחה עם הלקוח הראשון אוטומטית אעבור לשיחה עם הבא התור?
                                    אם כן זה אמנם רעיון יפה, הבעיה תהיה אם יהיו לי כמה לקוחות, לאיזה חדר הוא יעבור?

                                    ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • ק
                                      קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

                                      @אA
                                      לא,
                                      אני מתכווין שאתה מקבל צינתוק מהקו ובמקום להתקשר לקו ואז ללחוץ על המקש שעונה לשיחה. המערכת בודקת לבד האם יש מישהו שממתין וברגע שאתה כמנהל מתקשר זה מפנה אותך מיד לשיחה בלי שום צורך בהקשה.
                                      בנוסף זה טוב כי מלא פעמים זה קו עם כמה שימושים ואתה מקבל צינתוק חוזר לקו ותה לא יודע אם זה מישהו שמחכה על הקו או סתם מישהו שהשאיר הודעה עם צינתוק. אז אם אתה מתקשר וזה מיד מפנה אותך לשיחה אתה יודע שהצינתוק היה... ואם אתה שומע את התפריט רגיל. אתה מבין שזה סתם היה צינתוק.

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • א
                                        אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי אA

                                        @קובי-י
                                        את זה אני גם יכול לעשות עם ההפנייה מיד בכניסה למערכת לשלוחת כניסה לחדר הועידה בקובץ Did_Go_To

                                        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ק
                                          קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי קובי י.

                                          @אA
                                          לא אבל כשאין מישהו ממתין אתה הרי לא רוצה לעבור לשלוחה של חדר ועידה. וזה בודק האם יש מישהו בחדר ועידה, ואם אין מישהו בחדר ועידה אתה נשאר בתפריט הראשי!

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • א
                                            אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

                                            @קובי-י
                                            אבל בשירות לקוחות אני לא אמור להתקשר למערכת הזו סתם כך, וכשיש שיחה הוא יעביר אותי בכל מקרה ישירות לשיחה.
                                            אבל הרעיון יפה, ואני יוסיף אותו למודול.
                                            תודה!

                                            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון