שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
-
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@נתנאל-הקטן
השאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
כי הוא יהיה תקוע שם.
אבל אהבתי את הרעיון שלך. יצירתי!אני עניתי על זה.
-
@נתנאל-הקטן הוא נראה לי דיבר על המנהל
-
@קובי-י
אני יסביר.
הצעתי פיתרון כיצד יוכלו לשמוע את הודעת 'מיקומך בתור הוא...'
שבמקום שהממתין השני ומעלה, יעברו לשלוחת השמעת קבצים וישמעו 2 הודעות קצרות שיהיו בשלוחה, וכשהם מסיימים לשמוע את כל ההודעות בשלוחה, (פעם בדקה), יחזרו לשלוחה שבודקת עם הנציג התפנה, ואם לא חוזרים שוב פעם לשמוע את הקבצים בשלוחת ההשמעת קבצים,
שהממתין השני ומעלה יופנה לחדר ועידה ללא שהיא תופעל, משום שהמנהל לא יכנס להפעיל אותה אף פעם,
ובחדר ועידה יש מודול מובנה שסופר בכל רגע נתון, כמה ממתינים בחדר הועידה.
ולגבי שאלתוהשאלה אם ישנה אפשרות לעבור לאחר זמן מה לשלוחה אחרת.
כי הוא יהיה תקוע שם.עניתי,
@נתנאל-הקטן כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
@אA עם טיימר.
מה הבעיה?
https://f2.freeivr.co.il/topic/57/limit_call_seconds-הגבלת-אורך-השיחה-טיימר?_=1735891685463 -
@נתנאל-הקטן
רעיון מעולה!!!
אני אנסה לבנות את זה ביחד עם הרעיון של @קובי-י ונראה אם ילך. -
@נתנאל-הקטן
אני לא יודע למה אבל הטיימר לא עובד לי.
הגדרתי אותו בשלוחת מוזיקה בהמתנה אבל זה לא עבר לאחר הזמן המוגדר.
ניסיתי גם בשלוחת השמעת קבצים וזה לא עבד. -
@קובי-י
התכוונת שלאחר שאסיים את השיחה עם הלקוח הראשון אוטומטית אעבור לשיחה עם הבא התור?
אם כן זה אמנם רעיון יפה, הבעיה תהיה אם יהיו לי כמה לקוחות, לאיזה חדר הוא יעבור? -
@אA
לא,
אני מתכווין שאתה מקבל צינתוק מהקו ובמקום להתקשר לקו ואז ללחוץ על המקש שעונה לשיחה. המערכת בודקת לבד האם יש מישהו שממתין וברגע שאתה כמנהל מתקשר זה מפנה אותך מיד לשיחה בלי שום צורך בהקשה.
בנוסף זה טוב כי מלא פעמים זה קו עם כמה שימושים ואתה מקבל צינתוק חוזר לקו ותה לא יודע אם זה מישהו שמחכה על הקו או סתם מישהו שהשאיר הודעה עם צינתוק. אז אם אתה מתקשר וזה מיד מפנה אותך לשיחה אתה יודע שהצינתוק היה... ואם אתה שומע את התפריט רגיל. אתה מבין שזה סתם היה צינתוק. -
@קובי-י
את זה אני גם יכול לעשות עם ההפנייה מיד בכניסה למערכת לשלוחת כניסה לחדר הועידה בקובץ Did_Go_To -
@אA
לא אבל כשאין מישהו ממתין אתה הרי לא רוצה לעבור לשלוחה של חדר ועידה. וזה בודק האם יש מישהו בחדר ועידה, ואם אין מישהו בחדר ועידה אתה נשאר בתפריט הראשי! -
@קובי-י
אבל בשירות לקוחות אני לא אמור להתקשר למערכת הזו סתם כך, וכשיש שיחה הוא יעביר אותי בכל מקרה ישירות לשיחה.
אבל הרעיון יפה, ואני יוסיף אותו למודול.
תודה! -
@אA
למה אני גם משתמש בזה להוצאת שיחות וגם לקבל צינתוק כשיש הודעה אם לא היה מענה (ויש עוד שימושים בקו -אחד השלוחות זה שירות לקוחות) -
@קובי-י
הבנתי. צודק.
השיחות היוצאות שלך בחינם, או שזה במודול תור?
דהיינו יש לך אפשרות להוציא שיחות דרך המערכת בחינם?