שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"
-
@אA
לא אבל כשאין מישהו ממתין אתה הרי לא רוצה לעבור לשלוחה של חדר ועידה. וזה בודק האם יש מישהו בחדר ועידה, ואם אין מישהו בחדר ועידה אתה נשאר בתפריט הראשי! -
@קובי-י
אבל בשירות לקוחות אני לא אמור להתקשר למערכת הזו סתם כך, וכשיש שיחה הוא יעביר אותי בכל מקרה ישירות לשיחה.
אבל הרעיון יפה, ואני יוסיף אותו למודול.
תודה! -
@אA
למה אני גם משתמש בזה להוצאת שיחות וגם לקבל צינתוק כשיש הודעה אם לא היה מענה (ויש עוד שימושים בקו -אחד השלוחות זה שירות לקוחות) -
@קובי-י
הבנתי. צודק.
השיחות היוצאות שלך בחינם, או שזה במודול תור?
דהיינו יש לך אפשרות להוציא שיחות דרך המערכת בחינם? -
@אA בסוף המדריך קצת לא ברור אם אני רוצה לשמוע את שם הממתין מה שמים ב-4 וב-4/1 וב-4/1/1
פשוט כתוב שמעבירים את שלוחה-4/1 ל-4/1/1 ופשוט לא היה קודם כזה שלוחה 4/1 אלא רק 4
אשמח לתשובה!
בתודה מראש! -
@ד-סופר-0
השלוחות להגדרה הם /1/1/1/1 , ו-4/ , ו- 4/1/.
הבנת מה צריך להגדיר? -
@אA
יש לך הסבר חדש כולל אמירת מיקום ההמתנה?
(יש לך את הקרינות של זה גם?) -
@דף-חדש
שאלה נוספת:
איך ניתן לעשות שהמספר שמחייג וממתין בשירות הלקוחות,
יצנטק המספר שלו ממש לפל' שלי?
(בעבר בנו לי מערכת חינמית כזו) -
@דף-חדש
עדיין לא, ואשמח לעזרה בנידון.
חשבתי לעשות כמה שלוחות השמעת קבצים, שיעביר בסיום הזמן המוגדר לשלוחה הבאה, ובמידה ועדיין יש שם מאזין לא יתן להיכנס, הבעיה היא שהמערכת מזהה שהמאזין בשלוחה עד שהוא יוצא מהמערכת ע"י ניתוק או מעבר למערכת אחרת, וזה טוב רק בתור הראשון.
הפתרון הוא לכאו' או כשיצא מהשלוחה, יעבור בשלוחה שתמחוק את הכניסה שלו מהלוג (כמובן שיתעדכן מיד מהשלוחה החדשה) או פתרון שעולה לי עכשיו, שבכל פעם שיעבור שלוחה, יעבור למערכת אחרת, ומיד יחזור למערכת הנוכחית, זה אמור לעבוד. -
@אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":
או פתרון שעולה לי עכשיו, שבכל פעם שיעבור שלוחה, יעבור למערכת אחרת, ומיד יחזור למערכת הנוכחית, זה אמור לעבוד.
זה אמנם יהיה מסובך יותר,
אבל אם זה הפיתרון היחיד, אז אין ברירה.
מעניין אותי אם אתה יודע מה הודעת מערכת של כוכבית בתפריט השידור,
אני צריך את זה כמו שכתבתי בשירשור המצו"ב:https://f2.freeivr.co.il/topic/16322/הודעות-מערכת-של-שידור/10
-
@דף-חדש
רק שיכול להיות שבמקרה שבמהלך המעבר לשלוחה הבאה יכנס המתקשר האחרון שהוא עובר את כל השלוחות עד שמוצא שלוחה פנויה, ויכנס לשלוחה הזו... -
@דף-חדש
האמת שגם אני בניתי ע"ז אבל נראה שאין אפשרות כזאת. מוזר.
אם אתה פונה לשירות הלקוחות אשמח אם תעדכן.