• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג"

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    8
    60
    1164
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק
      קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

      @אA
      לא,
      אני מתכווין שאתה מקבל צינתוק מהקו ובמקום להתקשר לקו ואז ללחוץ על המקש שעונה לשיחה. המערכת בודקת לבד האם יש מישהו שממתין וברגע שאתה כמנהל מתקשר זה מפנה אותך מיד לשיחה בלי שום צורך בהקשה.
      בנוסף זה טוב כי מלא פעמים זה קו עם כמה שימושים ואתה מקבל צינתוק חוזר לקו ותה לא יודע אם זה מישהו שמחכה על הקו או סתם מישהו שהשאיר הודעה עם צינתוק. אז אם אתה מתקשר וזה מיד מפנה אותך לשיחה אתה יודע שהצינתוק היה... ואם אתה שומע את התפריט רגיל. אתה מבין שזה סתם היה צינתוק.

      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי אA

        @קובי-י
        את זה אני גם יכול לעשות עם ההפנייה מיד בכניסה למערכת לשלוחת כניסה לחדר הועידה בקובץ Did_Go_To

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ק
          קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי קובי י.

          @אA
          לא אבל כשאין מישהו ממתין אתה הרי לא רוצה לעבור לשלוחה של חדר ועידה. וזה בודק האם יש מישהו בחדר ועידה, ואם אין מישהו בחדר ועידה אתה נשאר בתפריט הראשי!

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי

            @קובי-י
            אבל בשירות לקוחות אני לא אמור להתקשר למערכת הזו סתם כך, וכשיש שיחה הוא יעביר אותי בכל מקרה ישירות לשיחה.
            אבל הרעיון יפה, ואני יוסיף אותו למודול.
            תודה!

            ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ק
              קובי י. @אA נערך לאחרונה על ידי

              @אA
              למה אני גם משתמש בזה להוצאת שיחות וגם לקבל צינתוק כשיש הודעה אם לא היה מענה (ויש עוד שימושים בקו -אחד השלוחות זה שירות לקוחות)

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אA @קובי י. נערך לאחרונה על ידי אA

                @קובי-י
                הבנתי. צודק.
                השיחות היוצאות שלך בחינם, או שזה במודול תור?
                דהיינו יש לך אפשרות להוציא שיחות דרך המערכת בחינם?

                ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ד
                  ד.סופר 0 @אA נערך לאחרונה על ידי ד.סופר 0

                  @אA בסוף המדריך קצת לא ברור אם אני רוצה לשמוע את שם הממתין מה שמים ב-4 וב-4/1 וב-4/1/1
                  פשוט כתוב שמעבירים את שלוחה-4/1 ל-4/1/1 ופשוט לא היה קודם כזה שלוחה 4/1 אלא רק 4
                  אשמח לתשובה!
                  בתודה מראש!

                  א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אA @ד.סופר 0 נערך לאחרונה על ידי

                    @ד-סופר-0
                    השלוחות להגדרה הם /1/1/1/1 , ו-4/ , ו- 4/1/.
                    הבנת מה צריך להגדיר?

                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • ד
                      דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

                      @אA
                      יש לך הסבר חדש כולל אמירת מיקום ההמתנה?
                      (יש לך את הקרינות של זה גם?)

                      ד א 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • ד
                        דף חדש @דף חדש נערך לאחרונה על ידי

                        @דף-חדש
                        שאלה נוספת:
                        איך ניתן לעשות שהמספר שמחייג וממתין בשירות הלקוחות,
                        יצנטק המספר שלו ממש לפל' שלי?
                        (בעבר בנו לי מערכת חינמית כזו)

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • א
                          אA @דף חדש נערך לאחרונה על ידי

                          @דף-חדש
                          עדיין לא, ואשמח לעזרה בנידון.
                          חשבתי לעשות כמה שלוחות השמעת קבצים, שיעביר בסיום הזמן המוגדר לשלוחה הבאה, ובמידה ועדיין יש שם מאזין לא יתן להיכנס, הבעיה היא שהמערכת מזהה שהמאזין בשלוחה עד שהוא יוצא מהמערכת ע"י ניתוק או מעבר למערכת אחרת, וזה טוב רק בתור הראשון.
                          הפתרון הוא לכאו' או כשיצא מהשלוחה, יעבור בשלוחה שתמחוק את הכניסה שלו מהלוג (כמובן שיתעדכן מיד מהשלוחה החדשה) או פתרון שעולה לי עכשיו, שבכל פעם שיעבור שלוחה, יעבור למערכת אחרת, ומיד יחזור למערכת הנוכחית, זה אמור לעבוד.

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • ד
                            דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

                            @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                            או פתרון שעולה לי עכשיו, שבכל פעם שיעבור שלוחה, יעבור למערכת אחרת, ומיד יחזור למערכת הנוכחית, זה אמור לעבוד.

                            זה אמנם יהיה מסובך יותר,
                            אבל אם זה הפיתרון היחיד, אז אין ברירה.
                            מעניין אותי אם אתה יודע מה הודעת מערכת של כוכבית בתפריט השידור,
                            אני צריך את זה כמו שכתבתי בשירשור המצו"ב:

                            https://f2.freeivr.co.il/topic/16322/הודעות-מערכת-של-שידור/10

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • א
                              אA @דף חדש נערך לאחרונה על ידי

                              @דף-חדש
                              רק שיכול להיות שבמקרה שבמהלך המעבר לשלוחה הבאה יכנס המתקשר האחרון שהוא עובר את כל השלוחות עד שמוצא שלוחה פנויה, ויכנס לשלוחה הזו...

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אA @אA נערך לאחרונה על ידי אA

                                @דף-חדש
                                האמת שגם אני בניתי ע"ז אבל נראה שאין אפשרות כזאת. מוזר.
                                אם אתה פונה לשירות הלקוחות אשמח אם תעדכן.

                                ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • א
                                  אA @דף חדש נערך לאחרונה על ידי אA

                                  @דף-חדש כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                  (יש לך את הקרינות של זה גם?)

                                  יצרתי קובץ tts של "מיקומך בתור הוא" ועוד קובץ עם המספר, והגדרתי הקראה של אסנת, שנשמע יותר טוב.

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • א
                                    אA @ד.סופר 0 נערך לאחרונה על ידי

                                    @ד-סופר-0
                                    הסתדרת?

                                    ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                    • ד
                                      ד.סופר 0 @אA נערך לאחרונה על ידי ד.סופר 0

                                      @אA כן אני יסתדרתי תודה רבה מאד!
                                      אבל צריך לשנות את זה במדריך כי שם כתוב אחרת!

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                      • א
                                        אA @ד.סופר 0 נערך לאחרונה על ידי אA

                                        @ד-סופר-0
                                        תודה רבה על ההערה!
                                        כתבתי את המודול הזה על מודול שקיים אצלי, ובו הכנסתי לפני כן שלוחת תפריט (כיון שישנם מספר נציגים), ושכחתי לשנות...
                                        תמשיכו להעיר ולהאיר!!!

                                        ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ד
                                          דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

                                          @אA
                                          עדיין לא הבנתי איך עשית מודל תורים עם אמירה מספרך בתור...?
                                          אגב, כבר ידוע לך מספר מערכת של תפריט כוכבית?

                                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ד
                                            דף חדש @אA נערך לאחרונה על ידי

                                            @אA כתב בשרשור לתגובות על מודול "שירות לקוחות חינמי משודרג":

                                            אם אתה פונה לשירות הלקוחות אשמח אם תעדכן.

                                            פניתי אליהם,
                                            והם צחקו עלי ולא הבינו מה השאלה הזו קשורה אליהם.
                                            אז למי כן פונים?

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון