• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    מישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר נפתר פורום מפתחים API
    4 פוסטים 2 כותבים 158 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • צ מנותק
      צבי ד"צ
      נערך לאחרונה על ידי

      עשיתי פקודה מהדפדפן למחיקת כמה קבצים, וזה לא עובד! מישהו יכול להסביר לי מה הטעות??
      זה מה שעשיתי

      https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:777&action=action&what0=ivr2:2/ApprovalOk&what1=ivr2:2/Record&what2=ivr2:2/ApprovalNumberNow.ini&what3=ivr2:2/LogRecordingAndEnteringData.ymgr&what4=ivr2:2/ApprovalAll.ymgr
      

      וזה התגובה
      {"responseStatus":"ERROR","message":"action is required","messageCode":null,"yemotAPIVersion":6}

      ולא נמחק אף אחד מהקבצים, וגם כשאני עושה רק קובץ אחד ככה

      https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:7777&action=action&what=ivr2:2/ApprovalOk
      

      זה גם לא עובד, מישהו יכול לעזור לי?
      תודה רבה!

      מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מ. מ. פליישער ניהול @צבי ד"צ
        נערך לאחרונה על ידי

        @צבי-ד-צ כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:

        עשיתי פקודה מהדפדפן למחיקת כמה קבצים, וזה לא עובד! מישהו יכול להסביר לי מה הטעות??
        זה מה שעשיתי

        https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:777&action=action&what0=ivr2:2/ApprovalOk&what1=ivr2:2/Record&what2=ivr2:2/ApprovalNumberNow.ini&what3=ivr2:2/LogRecordingAndEnteringData.ymgr&what4=ivr2:2/ApprovalAll.ymgr
        

        וזה התגובה
        {"responseStatus":"ERROR","message":"action is required","messageCode":null,"yemotAPIVersion":6}

        ולא נמחק אף אחד מהקבצים, וגם כשאני עושה רק קובץ אחד ככה

        https://www.call2all.co.il/ym/api/FileAction?token=0796:7777&action=action&what=ivr2:2/ApprovalOk
        

        זה גם לא עובד, מישהו יכול לעזור לי?
        תודה רבה!

        עשית action=action ולא action=delete....

        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
        • צ מנותק
          צבי ד"צ @מ. מ. פליישער
          נערך לאחרונה על ידי

          @מ-מ-פליישער כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:

          action=delete

          אכן, תודה רבה... (מוזר, היה נראה לי שכן העתקתי נכון)

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • צ צבי ד"צ סימן נושא זה כשאלה ב
          • צ צבי ד"צ סימן נושא זה כנפתר ב
          • מ מנותק
            מ. מ. פליישער ניהול @צבי ד"צ
            נערך לאחרונה על ידי

            @צבי-ד-צ כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:

            @מ-מ-פליישער כתב במישהו יכול לעזור לי מה לא טוב בפקודה מהדפדפן:

            action=delete

            אכן, תודה רבה... (מוזר, היה נראה לי שכן העתקתי נכון)

            לפעמים המחשב "מתעקש" לזכור את הבחירה של העתקה הקודמת. קרה לי הרבה... 🙂

            אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
            אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1

            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

            הרשמה התחברות
            • פוסט ראשון
              פוסט אחרון