• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    שיחות שלא נענו במודול תור

    שאלות ועזרה הדדית
    2
    3
    75
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ק
      קינג קומפיוטר נערך לאחרונה על ידי

      יש לי מערכת שאני מקבל שיחות לSIP ומוציא שיחות בSIP
      לפעמים יש שיחות שלא נענות ולא מספיקים לחזור אליהם
      איך אפשר לראות את השיחות שחזרו אליהם ושלא חזרו אליהם בצורה מרוכזת?
      כי כרגע אפשר לראות רק את השיחות שנענו שלא נענו ושנענו אם חייגו שוב
      אין שום תיעוד על השיחות היוצאות ע"י SIP וזה יוצר בלבול

      יש פיתרון?
      תודה רבה

      מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ. מ. פליישער
        מ. מ. פליישער ניהול @קינג קומפיוטר נערך לאחרונה על ידי

        @קינג-קומפיוטר כתב בשיחות שלא נענו במודול תור:

        יש לי מערכת שאני מקבל שיחות לSIP ומוציא שיחות בSIP
        לפעמים יש שיחות שלא נענות ולא מספיקים לחזור אליהם
        איך אפשר לראות את השיחות שחזרו אליהם ושלא חזרו אליהם בצורה מרוכזת?
        כי כרגע אפשר לראות רק את השיחות שנענו שלא נענו ושנענו אם חייגו שוב
        אין שום תיעוד על השיחות היוצאות ע"י SIP וזה יוצר בלבול

        יש פיתרון?
        תודה רבה

        אם זה יעזור לך. במיוחד הכנסנו את זה לפיתוח היום במערכת שלנו. לא יודע אם אתה מכיר..

        @מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

        כעת בהליך פיתוח בעז"ה:
        צפייה בדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ולא נענו ממדול SIP בשילוב מודול תור - בסוגי מערכת: מערכת תוכן IVR ובמוקד טלפוני עסקי.

        בכל אופן ובלי קשר הדוחות נלקחים מתיקיית SipLogs בכל מערכת. אבל כמו שאתה אומר אני לא מכיר תצוגה רישמית להראות את זה כמו שצריך.

        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

        ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • ק
          קינג קומפיוטר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר

          @מ-מ-פליישער אלוקים יברך אותך
          כרגע אני מנסה לבדוק שיחות יוצאות לפי השימוש ביחידות למי חזרו אבל זה מסובך ולא רואים נתונים ברורים
          שיחות נכנסות אני רואה כאן https://queue.call2all.co.il/#ivr2:/ אבל שוב זה רק נכנסות וגם לא כ"כ מסודר
          תהיה אפשרות לשייך שמות למספרים, כלומר להכניס אנשי קשר למערכת ושמי שנמצא ברשימה יזוהה לפי שם?

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • פוסט ראשון
            פוסט אחרון