חדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית
-
@אA כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער
שלחתי.
זה אמור להיות מרכזיית SIP או מודל תור רגיל?טופל.
כעת מוגדר בשלוחה הראשית תפריט, ומה שאתה בונה זה שלוחות תור. דרך הממשק שלנו. -
באג?
-
בס"ד
חדש!
- צפייה מדף הבית בכמות המאזינים אונליין על כל מערכת בנפרד + צפייה כוללת על כולם.
- לוגו של משווק של המערכת מדף הבית..
- בעריכת הגדרות השלוחה, ניתן לבחור איזה קובץ הגדרות (ini) לערוך כאשר כמובן הברירת מחדל זה ה-ext.ini.
- נוספו מספרי מערכות חדשים פתוחים לקומה הכשרה לקבלה מאיתנו.
כעת בהליך פיתוח בעז"ה:
צפייה בדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ולא נענו ממדול SIP בשילוב מודול תור - בסוגי מערכת: מערכת תוכן IVR ובמוקד טלפוני עסקי. -
@מערכת-קמפיינים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
באג?
העלנו עדכון תבדוק עכשיו
-
@מ-מ-פליישער
הסתדר.
מה זה הוי הכחול שמופיע מעל המערכת?
__
אתר מושקע ברמות!!
תמשיכו ככה!מה אני עושה אם אני רוצה לעשות דברים בAPI על מערכת שקיבלתי ממכם?
אין לי סיסמה... -
בס"ד
כמה דברים חדשים שנוספו מלפני כמה ימים:
דף הבית:
- בנוסף לאפשרות לצפייה בכמות המאזינים בזמן אמת, נוספו:
צפייה בסך הדקות הנכנסות למערכת.
וכמות הטלפונים הנכנסים.
שתיהם לחודש הנוכחי.
פתיחת מערכת:
- הגיעו ב"ה מספרים פתוחים לכשרים לרכישה.
בסוג מערכת תוכן:
- נוסף בלשונית יחידות, כרטסת יחידות ותנועות SMS.
- נוסף כפתור רכישת יחידות שיחה. שימו לב: במערכות שקיבלתם על ידינו (SmartIVR) ישנם מחירים שונים לחבילות היחידות.
- נוסף רכישת מספר משני.
עדיין בהליכי פיתוח:
צפייה בדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ולא נענו ממדול SIP בשילוב מודול תור - בסוגי מערכת: מערכת תוכן IVR ובמוקד טלפוני עסקי. - בנוסף לאפשרות לצפייה בכמות המאזינים בזמן אמת, נוספו:
-
בס"ד
שבוע טוב.
לאחר בקשות רבות - מעתה אפשר לפנות למענה התמיכה שלנו בכל הערוצים, ולבקש פתיחת חשבון בממשק ה-SmartIVR ושיוך כל מערכת טלפונית לאותו החשבון ללא צורך בכל ההליך הנמצא בדרך הרגילה.
כמו"כ ניתן לבקש שיוך של מערכת לחשבון קיים.
ההליך יילקח בדר"כ דקות ספורות.לע"ע הפעולה הזאת מתאפשרת ספציפית רק למערכת מסוג מערכת "שידורים חיים ורדיו" עקב איפיון הפיתוח והפיצ'ר שהוגש.
ולכן הפרטים שנספק לכם בסיום ההקמה ע"י הנציג יכללו הדרכה ופרטי התחברות ישירים להפעלת השידור - קצר, מהיר וקליל.בהמשך ולפי הצורך נאפשר יותר גמישות בסוג המערכת להגדרה.
בהצלחה.
-
@מ-מ-פליישער כל פעם שאני נכנס לאתר אני מקבל את ההודעה הזאת
זה קצת מציק שכל פעם צריך לדחות את זה
אולי כדאי לעשות שאחרי פעם אחת שהתשובה שלילית ההודעה לא תופיע יותר
(מה שונה מוקד עסקי מערכת תוכן IVR2? ימות עשו לי מוקד וזה מערכת תוכן IVR2 רגילה עם מודל תור רגיל)
-
@קינג-קומפיוטר כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער כל פעם שאני נכנס לאתר אני מקבל את ההודעה הזאת
זה קצת מציק שכל פעם צריך לדחות את זה
אולי כדאי לעשות שאחרי פעם אחת שהתשובה שלילית ההודעה לא תופיע יותר
העלינו גרסא שמבטלת את ההתחברות האוטומטית עם ביומטרי.
(מה שונה מוקד עסקי מערכת תוכן IVR2? ימות עשו לי מוקד וזה מערכת תוכן IVR2 רגילה עם מודל תור רגיל)
נכון. זה אותה מערכת. אבל כאן הנגשנו את זה יותר כסוג מערכת נפרד על זה היה מבוסס הממשק מתחילתו. שיהיה אפשרי לפתוח בקלות שלוחות מענה אנושי ותור. אחכ בא גם סוג מערכת IVR, רדיו וכו.
-
בס"ד
כעת ניתן להתחבר לממשק בקלות באמצעות חשבון הגוגל.
-
@מ-מ-פליישער ההודעה הזו עדיין מופיעה
תודה רבה