חדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית
-
@מ-מ-פליישער
אני רוצה להתקין מודול על מערכת קיימת שקיבלתי ממכם
אבל אין לי סיסמה -
@מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
בעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור
יש לי במערכת מודול תור פעיל עם sip זה לא מוקד עסקי?
-
@קינג-קומפיוטר כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
בעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור
יש לי במערכת מודול תור פעיל עם sip זה לא מוקד עסקי?
אז זהו. שהצורת בנייה של המערכת היתה שכל סוג מערכת היא לחוד. מוקד עיסקי נבנה עם הלשוניות הספציפיות בשביל זה.
אבל מצד שני חשבתי שלא תיהיה בעייה להוסיף מעבר לניהול ודוחות של מוקד עיסקי גם מתוך הלשונית מערכת תוכן בסוג מערכת ivr. ככה אתה נכנס לשלוחה או לוחץ עליה קליק ימני ואז יש מעבר לניהול שלו. למעשה זה הרבה יותר יעיל מלנעול את המערכת לסוג מערכת ספיציפית ומגודרת מראש. לא מזיק שתיהם אבל אכניס את זה לצוות פיתוח בעז"ה.
אפרופו, אפשרי בכלל להכנס למודל חדרי ועידה וניהול בשלוחות שמוגדרות כך. זה כבר כעת אפשרי בלשונית מערכת תוכן בממשק. סתם משתף. -
בס"ד
נוסף:
- מעבר מתוך שלוחת תור בלשונית מערכת תוכן לדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ושלא נענו.
- סוג מערכת שיחה שלא נענתה + תא קולי - אם המתקשר החליט לא להשאיר הודעה אז תתווסף שורה במערכת של שיחה שלא נענתה בלי תא קולי. במידה והשאיר הודעה, ניתן יהיה לשמוע את ההודעה. הודעות המערכת הם כרגיל בשלוחת השארת הודעה. 1012 ובסיום 1026.
- הוחזרה האפשרות לנהל את הגדרות השלוחה בצורה חופשית עם הגדרות הEXT.INI.
בברכה,
-
בס"ד
נוסף בצורה ניסיונית!
כניסה לחשבון האישי בצורה מהירה באמצעות זיהוי ביומטרי של המכשיר / מפתח כניסה מהיר
ברגע שהתחברתם לחשבון עם שם משתמש וסיסמא, הוא שואל אותכם האם לשמור אפשרות כניסה מהירה, במידה ואישרתם הוא מעביר אותכם לזיהוי קצרצר ושומר את הכניסה.
ומעתה ואילך במסך ההתחברות המערכת תקפיץ לכם את האפשרות להתחבר עם הזיהוי השמור.
עדיין תוכלו לדחות ולהשתמש באמצעות הכניסה הרגילה.מכיוון שמודל התחברות זה דיי ניסיוני, ייתכנו שיבושים ותקלות ו/או שתצטרכו להזין שוב את הטביעת אצבע / אמצעי זיהוי - לא בתור רישום אלא בתור התחברות.
ומשהו נוסף; במידה ואתם מחזיקים כמה חשבונות במערכת שלנו במכשיר אחד, ואישרתם זיהוי ביומטרי אחד, הוא יישמר לחשבון הזה בלבד!. גם אם תתחברו בחשבון אחר למערכת, ותאשרו שוב את הזיהוי - הוא יישמר לחשבון הראשון בלבד.בהצלחה, ואשמח לשמוע רעיונות ופידבקים - למי שמשתמש כמובן
-
@מ-מ-פליישער
פתחתי מערכת שירות עיסקי, והגדרתי בשלוחה 1, וכשאני מתקשר למספר שניתן לי, הוא משמיע "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי וכו', זה לא אמור להיות מרכזיה שבלחיצה על השלוחה שהוגדרה, אני מועבר לנציג? -
@אA כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער
פתחתי מערכת שירות עיסקי, והגדרתי בשלוחה 1, וכשאני מתקשר למספר שניתן לי, הוא משמיע "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי וכו', זה לא אמור להיות מרכזיה שבלחיצה על השלוחה שהוגדרה, אני מועבר לנציג?בוקר טוב.
כנראה זה מערכת שעשיתי עליה טסטים ושכחתי למחוק את הרדיו.
אשמח שתשלח דרך הממשק פנייה. בלשונית פניות שלי. ותציין בבחירת מערכת את המספר מתוך הרשימה. -
@מ-מ-פליישער
שלחתי.
זה אמור להיות מרכזיית SIP או מודל תור רגיל? -
@אA כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
@מ-מ-פליישער
שלחתי.
זה אמור להיות מרכזיית SIP או מודל תור רגיל?טופל.
כעת מוגדר בשלוחה הראשית תפריט, ומה שאתה בונה זה שלוחות תור. דרך הממשק שלנו. -
באג?
-
בס"ד
חדש!
- צפייה מדף הבית בכמות המאזינים אונליין על כל מערכת בנפרד + צפייה כוללת על כולם.
- לוגו של משווק של המערכת מדף הבית..
- בעריכת הגדרות השלוחה, ניתן לבחור איזה קובץ הגדרות (ini) לערוך כאשר כמובן הברירת מחדל זה ה-ext.ini.
- נוספו מספרי מערכות חדשים פתוחים לקומה הכשרה לקבלה מאיתנו.
כעת בהליך פיתוח בעז"ה:
צפייה בדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ולא נענו ממדול SIP בשילוב מודול תור - בסוגי מערכת: מערכת תוכן IVR ובמוקד טלפוני עסקי. -
@מערכת-קמפיינים כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:
באג?
העלנו עדכון תבדוק עכשיו
-
@מ-מ-פליישער
הסתדר.
מה זה הוי הכחול שמופיע מעל המערכת?
__
אתר מושקע ברמות!!
תמשיכו ככה!מה אני עושה אם אני רוצה לעשות דברים בAPI על מערכת שקיבלתי ממכם?
אין לי סיסמה...