• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    12
    60
    1877
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער ניהול @זעליג נערך לאחרונה על ידי

      פוסט זה נמחק!
      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ. מ. פליישער
        מ. מ. פליישער ניהול @זעליג נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

        @זעליג כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

        @מ-מ-פליישער למה הוא לא נותן לי?
        הרי מילאתי הכל
        4f141970-0a5e-48cb-accb-693516e91b4a-image.png

        בס"ד
        עליתי על הבעייה. העליתי גירסא. תרענן את הדף ותעשה מחדש.

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • מ. מ. פליישער
          מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

          בס"ד

          יום ג' י"ד טבת ה'תשפ"ה (14/01/2025)

          • כעת אפשרי להטמיע את השידור החי במערכת הטלפונית דרך הממשק שלנו, ולקבל את ההגדרות להטמעה בשלוחה.
            בהמשך נעלה גם את האפשרות לבחור שלוחה להטמעה גם כן מתוך הממשק.
          • במידה ואפשרות הרדיו לא פתוחה עבורכם, ניתן להגיש בקשה ישירה לפתיחה עם סיבה מוצדקת (בהתאם לתנאים המופיעים) ישירות מניהול המערכת (כמובן לאחר בחירת סוג מערכת 'רדיו').
          • הבהרה חשובה:
            ממשק SmartIVR אינו מטעם ימות המשיח אלא ע"י אהבת ישראל & ivrtop.

          בברכה,

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ. מ. פליישער
            מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

            בס"ד
            יום רביעי ט"ו טבת ה'תשפ"ה (15/01/2024)

            נוספו דברים חדשים בממשק SmartIVR בסוג מערכת החדשה והפופולרית "רדיו"

            • סטטיסטיקות; בנוסף למה שהיה עד עכשיו, נוסף כמה נמצאים בלייב ביוטיוב. וכן נתוני יוטיוב כגון: כמה צפיות לסרטון, כמה לייקים, תגובות, ושמירות.
            • נוסף בהגדרות של המערכת הטלפונית אפשרות להטמעת או עריכת השלוחה להאזנה לרדיו בצורה מהירה מתוך הממשק וללא צורך בהקלדת הנתיב ידנית.
            • בפרטי השידור ביוטיוב, נוסף בממשק אפשרות לעריכת כותרת ותיאור הסרטון וכן את תמונת הסרטון. בהמשך נעלה גם אפשרות לערוך את התמונה שמוצגת במהלך ההזרמה של השידור חי.

            כנסו לממשק >> smart-ivr.co.il

            המשך ערב נהדר 🙂

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
            • ד
              ד.סופר 0 @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

              @מ-מ-פליישער פשוט מטורףףףףףףףףףףףף מדהההההההההההים אין עליכם זה ממשק בנוי יפה עם כל הפונקציות נקלט טוב לעין כל מה שצריך בשביל לנהל קו תודה רבה לכל המשקיעים בזה!

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
              • ד
                ד.סופר 0 @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                @מ-מ-פליישער חסר קובצי הגדרות לשינוי
                בתודה מראש!

                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ. מ. פליישער
                  מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                  בס"ד

                  נוסף התקנת מודול.

                  3f97e91e-e907-47b7-8de0-f8cf0baadf36-image.png

                  ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • ק
                    קינג קומפיוטר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                    @מ-מ-פליישער למה לא מופיע כפתור דוחות
                    5235cfb9-151a-4cfb-964b-d616f5faa2ff-image.png
                    זה תמונה מהפוסט הראשון
                    ef558cfc-fdc7-42d6-a263-0f6743e362ff-image.png
                    יש אפשרות להכניס אנשי קשר שבמקום מספרים יראו שמות?

                    תודה רבה
                    עבודה מדהימה ממש

                    מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ. מ. פליישער
                      מ. מ. פליישער ניהול @קינג קומפיוטר נערך לאחרונה על ידי

                      @קינג-קומפיוטר כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                      @מ-מ-פליישער למה לא מופיע כפתור דוחות
                      5235cfb9-151a-4cfb-964b-d616f5faa2ff-image.png
                      זה תמונה מהפוסט הראשון
                      ef558cfc-fdc7-42d6-a263-0f6743e362ff-image.png
                      יש אפשרות להכניס אנשי קשר שבמקום מספרים יראו שמות?

                      תודה רבה
                      עבודה מדהימה ממש

                      בעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור.
                      אבל בעז"ה אכניס לצוות פיתוח להכניס את דוחות שיחות נכנסות באופן כללי, ולא לפי המודל תור. (קיים כבר כapi אך מדגיש שאפשרי לקבל ממנו נתונים חדשים אחת ל3 שעות אם זכור לי נכון... בקיצור צריך לראות איך נבצע את זה.)

                      ק תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • מ
                        מערכת קמפיינים נערך לאחרונה על ידי מערכת קמפיינים

                        @מ-מ-פליישער
                        אני רוצה להתקין מודול על מערכת קיימת שקיבלתי ממכם
                        אבל אין לי סיסמה

                        8f040cf4-2b8b-473c-8d6a-1858e1aa53a4-image.png

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ק
                          קינג קומפיוטר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי קינג קומפיוטר

                          @מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                          בעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור

                          יש לי במערכת מודול תור פעיל עם sip זה לא מוקד עסקי?

                          מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • מ. מ. פליישער
                            מ. מ. פליישער ניהול @קינג קומפיוטר נערך לאחרונה על ידי

                            @קינג-קומפיוטר כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                            @מ-מ-פליישער כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                            בעיקרון כפי שתשים לב, הדוחות מיועד בעיקר עבור מערכת מסוג מוקד עסקי כי שם זה נמדד לפי מודל תור

                            יש לי במערכת מודול תור פעיל עם sip זה לא מוקד עסקי?

                            אז זהו. שהצורת בנייה של המערכת היתה שכל סוג מערכת היא לחוד. מוקד עיסקי נבנה עם הלשוניות הספציפיות בשביל זה.
                            אבל מצד שני חשבתי שלא תיהיה בעייה להוסיף מעבר לניהול ודוחות של מוקד עיסקי גם מתוך הלשונית מערכת תוכן בסוג מערכת ivr. ככה אתה נכנס לשלוחה או לוחץ עליה קליק ימני ואז יש מעבר לניהול שלו. למעשה זה הרבה יותר יעיל מלנעול את המערכת לסוג מערכת ספיציפית ומגודרת מראש. לא מזיק שתיהם אבל אכניס את זה לצוות פיתוח בעז"ה.
                            אפרופו, אפשרי בכלל להכנס למודל חדרי ועידה וניהול בשלוחות שמוגדרות כך. זה כבר כעת אפשרי בלשונית מערכת תוכן בממשק. סתם משתף.

                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • מ. מ. פליישער
                              מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                              בס"ד

                              נוסף:

                              • מעבר מתוך שלוחת תור בלשונית מערכת תוכן לדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ושלא נענו.
                              • סוג מערכת שיחה שלא נענתה + תא קולי - אם המתקשר החליט לא להשאיר הודעה אז תתווסף שורה במערכת של שיחה שלא נענתה בלי תא קולי. במידה והשאיר הודעה, ניתן יהיה לשמוע את ההודעה. הודעות המערכת הם כרגיל בשלוחת השארת הודעה. 1012 ובסיום 1026.
                              • הוחזרה האפשרות לנהל את הגדרות השלוחה בצורה חופשית עם הגדרות הEXT.INI.

                              בברכה,

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                              • מ. מ. פליישער
                                מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                בס"ד

                                נוסף בצורה ניסיונית!

                                כניסה לחשבון האישי בצורה מהירה באמצעות זיהוי ביומטרי של המכשיר / מפתח כניסה מהיר

                                ברגע שהתחברתם לחשבון עם שם משתמש וסיסמא, הוא שואל אותכם האם לשמור אפשרות כניסה מהירה, במידה ואישרתם הוא מעביר אותכם לזיהוי קצרצר ושומר את הכניסה.
                                ומעתה ואילך במסך ההתחברות המערכת תקפיץ לכם את האפשרות להתחבר עם הזיהוי השמור.
                                עדיין תוכלו לדחות ולהשתמש באמצעות הכניסה הרגילה.

                                מכיוון שמודל התחברות זה דיי ניסיוני, ייתכנו שיבושים ותקלות ו/או שתצטרכו להזין שוב את הטביעת אצבע / אמצעי זיהוי - לא בתור רישום אלא בתור התחברות.
                                ומשהו נוסף; במידה ואתם מחזיקים כמה חשבונות במערכת שלנו במכשיר אחד, ואישרתם זיהוי ביומטרי אחד, הוא יישמר לחשבון הזה בלבד!. גם אם תתחברו בחשבון אחר למערכת, ותאשרו שוב את הזיהוי - הוא יישמר לחשבון הראשון בלבד.

                                בהצלחה, ואשמח לשמוע רעיונות ופידבקים - למי שמשתמש כמובן 😉

                                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                • א
                                  אA @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                                  @מ-מ-פליישער
                                  פתחתי מערכת שירות עיסקי, והגדרתי בשלוחה 1, וכשאני מתקשר למספר שניתן לי, הוא משמיע "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי וכו', זה לא אמור להיות מרכזיה שבלחיצה על השלוחה שהוגדרה, אני מועבר לנציג?

                                  מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • מ. מ. פליישער
                                    מ. מ. פליישער ניהול @אA נערך לאחרונה על ידי מ. מ. פליישער

                                    @אA כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                                    @מ-מ-פליישער
                                    פתחתי מערכת שירות עיסקי, והגדרתי בשלוחה 1, וכשאני מתקשר למספר שניתן לי, הוא משמיע "ברוכים הבאים להמתנה לשידור החי וכו', זה לא אמור להיות מרכזיה שבלחיצה על השלוחה שהוגדרה, אני מועבר לנציג?

                                    בוקר טוב.
                                    כנראה זה מערכת שעשיתי עליה טסטים ושכחתי למחוק את הרדיו.
                                    אשמח שתשלח דרך הממשק פנייה. בלשונית פניות שלי. ותציין בבחירת מערכת את המספר מתוך הרשימה.

                                    א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אA @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי אA

                                      @מ-מ-פליישער
                                      שלחתי.
                                      זה אמור להיות מרכזיית SIP או מודל תור רגיל?

                                      מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • מ. מ. פליישער
                                        מ. מ. פליישער ניהול @אA נערך לאחרונה על ידי

                                        @אA כתב בחדש! SmartIVR - ממשק ואפליקצייה לניהול חכם של המערכת הטלפונית:

                                        @מ-מ-פליישער
                                        שלחתי.
                                        זה אמור להיות מרכזיית SIP או מודל תור רגיל?

                                        טופל.
                                        כעת מוגדר בשלוחה הראשית תפריט, ומה שאתה בונה זה שלוחות תור. דרך הממשק שלנו.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                        • מ
                                          מערכת קמפיינים נערך לאחרונה על ידי

                                          באג?

                                          2d17fd39-5ba8-428d-afd8-b460f63c7666-image.png

                                          מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                          • מ. מ. פליישער
                                            מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                                            בס"ד

                                            חדש!

                                            1. צפייה מדף הבית בכמות המאזינים אונליין על כל מערכת בנפרד + צפייה כוללת על כולם.
                                            2. לוגו של משווק של המערכת מדף הבית..
                                            3. בעריכת הגדרות השלוחה, ניתן לבחור איזה קובץ הגדרות (ini) לערוך כאשר כמובן הברירת מחדל זה ה-ext.ini.
                                            4. נוספו מספרי מערכות חדשים פתוחים לקומה הכשרה לקבלה מאיתנו.

                                            כעת בהליך פיתוח בעז"ה:
                                            צפייה בדוחות שיחות נכנסות, יוצאות ולא נענו ממדול SIP בשילוב מודול תור - בסוגי מערכת: מערכת תוכן IVR ובמוקד טלפוני עסקי.

                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון