הגדרה בהעברה לשלוחה אחרת
-
@בוס
הבעיה שאז הוא יעביר את כולם גם את המספר הבודד -
@אA כנראה לא הבנתי לעומק כוונתך, אשמח שתסביר יותר
-
@בוס
אני צריך שכל המספרים שמחייגים יעברו לשלוחה 1 ואילו המספר 0770000000 יעבור לשלוחה 2 -
@אA כלומר לא קשור למספר המערכת אליה חייגו
-
@אA תגדיר בשלוחה
check_did_and_go_to_folder=yes did_and_phone_check=yes did_and_phone_not_found=check_didובקובץ
Did_Go_Toתגדיר:0773137770=/1 0770000000-0773137770=/2 -
@בוס
אבל בשביל זה אני צריך להגדיר את כל המספרים שיחייגו ולא שכל מי שיחייג יעבור לשלוחה 1 -
@אA אז לכן במקום לרשום את כל המספרים, אתה מגדיר שכל מי שחייג למערכת יעבור לשלוחה 1 חוץ מהמספר הספציפי שיעבור לשלוחה 2
אם יש לך כמה מספרים של המערכת, אז תכתוב את כל מספרי המערכת.
כך יוצא שכל המספרים עוברים לשלוחה 1 -
@בוס
והמספר הבודד עדיין יעבור לשלוחה 2? -
@אA אכן כן
-
@בוס
תודה רבה רבה עזרת לי מאוד!!! -
@אA ערכתי שם את הפוסט, כי היה לי טעות. כתבתי בטעות את מספר המערכת ואחר כך את המספר הבודד, כעת סודר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות