הקלדת טקסט לא עבוד
-
@יעקב-קליין דחוף מישה יכול לעזר מחקתי משהו וזה לא עובד הקקלדה
-
@יעקב-קליין תסביר באיזה מודל אתה מדבר? מה ההגדרות שיש עכשיו בשלוחה?
-
@צבי-ד-צ יש סיכוי שאתה שניה מגיע למייל ajewish.news@gmail.com
-
@יעקב-קליין חבל לך על הזמן, כי אני לא כזה בקי במודל הזה, אף שלא אכפת לי כ"כ לנסות, אבל אין לי הרבה זמן. המייל שלי מופיע בפרופיל שלי בסוף המיקום
-
@צבי-ד-צ מי יכול לעזר
מישהו הגדיר לי בשלוחה 2/3 הקלדה רובוטית עם הודעת שלום ל וגם מהשמעת קבצים בשלוחה 1 הודעה מאת
ואחרי ההקלדה יש תפריט שלוחה 1 אם להפעיל צינתוק ואחר כך עבר לשלוחה 1 שלוחה 2 או להעביר מיד לשולחה 1 ומחקתי שמה משהו וזה אומר לי אין הודעה להשמעה וזה לא מעביר להקלדה -
@יעקב-קליין מה ההגדרות שיש שם?
-
@kasnik זמין ?
-
? מישהו יכול לעזר
-
-
@kasnik אשמח מי שמבין בזה אם יכול להגיע למייל
ajewish.news@gmail.com -
מה עושים ?
-
@יעקב-קליין כתב בהקלדת טקסט לא עבוד:
מה עושים ?
לא ענית על זה:
@kasnik כתב בהקלדת טקסט לא עבוד:
@יעקב-קליין מה ההגדרות שיש שם?
כיצד נוכל לעזור לך?
-
@kasnik ש לי מערכת, בשלוחה 2/3 אני רוצה רוצה שיהיה אפשרות להקליד הודעה בכניסה לשלוחה זה הודעה מאת קובץ השמות נמצא בשלוחה 90 בתפריט הראשי
אחרי שגומרים להקליד זה מעביר את הקלדה לשלוחה 1 בראשי וזה משמיע הודעה מאת ואת זה אני רוצה שיהיה אפשריות אחרי סיום הקלדה יעביר לתפריט 1 אישור עם צינתוק ואחר כך לעבור לשלוחה 1
או 2 ללא צינתוק וזה מעביר לשלוחה 1 ישר
יש סיכוי שתוכל להגדיר לי ?
לא הצלחתי להגדיר לבד אשמח אם מי יכול לעשות את זה שיפנה למייל שלי ajewish.news@gmail.com -
????????????????????
-
@יעקב-קליין
עכשיו עובד??? -
@אA לא , זה אומר אין הודעה להשמעה ..
-
@יעקב-קליין
באיזו שלוחה זה אומר אין הודעה?
לדעתי בשלוחה של השמעת השם -
@אA שאני מקיש 2/3 מהתפריט הראשי
-
@יעקב-קליין
לא הגדרת את סוג ההודעה וההודעות שישמיע בשלוחה 2/3 בהשמעת השם -
@אA שזה אומר תוכל להגדיר לי את זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות