שליחת הקלטה למייל במודל ניתוב למערכת אחרת
-
@אA
זה רק בניתוב למענה אנושי, לא?
בניתוב למערכת זה לא שולח אוטומטית -
@אחד-מהציבור
לכן כתבתי לך את הערה.
בשירשור אין איזכור לכך שזה רק למענה אנושי, אבל כך גם אני חשבתי.
רק מה אתה רוצה שהוא יקליט, את המערכת שאליה אתה מנתב? -
@אA
זה כבר מוקלט.
אני רוצה שישלח למייל.ברירת מחדל השיחות מוקלטות אם רוצים לבטל הקלטה יש להגדיר
routing_record=no
ההקלטות נשמרות בתוך התקיה הזמנית - בתוך הסל מחזור תחת תיקיית RoutingRecord וימחקו לאחר כ30 יום(ציטוט מאזור התעשיה)
-
@אחד-מהציבור
תסתכל מה כתוב כאן.
אנחנו בודקים אפשרות של שליחת קבצים למייל על ידי כניסה לשלוחה מסויימת.
יתכן וזה יעזור גם לך. -
@אA
רציתי שיפנה אוטומטית בלי שאני יצטרך לחייג למערכת.
אבל עדיף מכלום.
תודה! -
@אחד-מהציבור
אתה רוצה שבכל פעם לפני שיעבור למערכת אחרת זה ישלח אליך?
אז תגדיר שיעבור בשלוחה הזו לפני שעובר למערכת אחרת. -
@אA
אם הוא יעבור בשלוחה לפני שעובר למערכת אחרת איך זה ישלח את ההקלטה של השיחה שהוא הולך לבצע? -
@אחד-מהציבור
איך הוא יקליט את השיחה שהוא הולך לבצע?
הרי זו כבר הקלטה של המערכת אליה הוא עובר!? -
-
@אחד-מהציבור
תבדוק את זה.
אבל בהגיון אין אפשרות להקליט שיחה של מערכת אחרת. -
באמת אין את ההקלטות האלו בשום מקום.
מעניין. -
@אA @אחד-מהציבור במודול מספר אישי זה כן מקליט...
-
@אחד-מהציבור
תסתכל כאן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות