• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    28
    170
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ז
      זאביק @עץ השדה נערך לאחרונה על ידי

      @עץ-השדה בפרוייקט שלי זה לא יעזור, כיון שזה לא לקוחות שמבינים בהסרות מרשימת תפוצה וכדומה... אלא הם רק עונים לי בקמפיין על איזו שאלה מסויימת, ולפי זה אני מבין איך כדאי להתקדם איתם,

      ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ז
        זאביק @זאביק נערך לאחרונה על ידי

        @עץ-השדה @אA

        בדקתי שוב את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה לא טוב בשבילי, כיון שבבדיקה אחת שעשיתי, ראיתי שמי שמסיר את עצמו מהרשי"ת, אני לא יכול לשלוח לו יותר שום קמפיין, (וגם לא בעוד שבוע שבועיים, כשיהיה לי צורך לשלוח לו שוב),

        השאלה שלי כעת היא: האם יש איזו פונקציה להגדיר שהלקוח יסיר את עצמו מהרשי"ת (כשיכנס לשלוחה מסויימת למשל), בלי שיחסום את עצמו לקבלת הודעות בעתיד ממני??

        א ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א
          אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

          @זאביק
          אולי אם הוא רק יחסם.

          ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ז
            זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

            @אA תסביר

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א
              אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

              @זאביק
              יש אפשרות שהמאזין לא יוסר מהרשימה אלא רק יחסם מקבלת צינתוקים.
              השאלה היא האם המנהל יכול לבטל את החסימה או שלא.
              תבדוק את זה.

              ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • ז
                זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                @אA אני יכול לבטל באתר (וזה מראה כאילו זה בוטל), אבל למעשה הלקוח כבר לא מקבל קמפיינים, [ואגב בכל הפרוייקט שלי אני משתמש עם שיגור הודעות ארוכות ולא צינתוקים, - אם יש בזה איזה הבדל למשהו]

                א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • א
                  אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                  @זאביק
                  התכוונתי לשיגור הודעות.
                  מה הכוונה לבטל?
                  לחסום?
                  ואח"כ אתה יכול להחזיר אותו?

                  ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ז
                    זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                    @אA שאלת למעלה האם המנהל יכול לבטל את החסימה שהלקוח חסם את עצמו, ועל זה השבתי שרשמית זה נראה באתר שכאשר המנהל מבטל את החסימה של הלקוח, הלקוח מקבל צבע ירוק של לקוח פעיל, אבל בפועל זה לא מצליח לשלוח לו הודעות,
                    תיכנס ללשונית של שיגור הודעות/רשימת התפוצה, ותראה מה הכוונה.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ז
                      זאביק @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                      @עץ-השדה @אA

                      ושוב בדקתי את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה אכן רעיון מצויין גם בשבילי,

                      כיון שראיתי בכמה בדיקות שעשיתי (ותתקנו אותי אם זה לא מדוייק), שיש הבדל אם ההגדרה בשלוחה היא שהלקוח חוסם עצמו ברשי"ת (שאז הלקוח נחסם בכל הרשי"ת הקיימות במערכת, והמנהל לא יכול להתערב אח"כ ולבטל את החסימה בשום צורה שהיא), ובין אם בשלוחה מוגדר שהלקוח מוחק עצמו מהרשי"ת (שאז המנהל יכול להחזיר את הלקוח שוב פעם, אפי' לרשי"ת הספציפית שנמחק משם),
                      (בתיעוד של ימות המשיח לא הוזכר חילוק בעניין, אבל מכמה נסיונות שעשיתי זה מה שיצא לי בינתיים),

                      ואם זה נכון, אז הרעיון של @עץ-השדה יסייע לי מאוד מאוד בתפעול המורכב של המון קמפיינים שאני שולח בקביעות זה תקופה ארוכה, ועל כך תודתי הגדולה!!!

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                      • א
                        אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                        @זאביק
                        רק לבירור הסופי.
                        אם המאזין עובר בשלוחת חסימה ניתן להוריד את החסימה שלו(המנהל)?

                        ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ז
                          זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                          @אA מה שיצא לי:
                          אם מוגדר: remove_and_delete=yes המנהל יכול להחזיר את המספר בחזרה לרשי"ת
                          ואם זה לא מוגדר כנ"ל, אז בעצם הלקוח "חסם" את עצמו ולא "מחק" את עצמו, ואז כפי שכתבתי למעלה המנהל יכול להחזיר את הלקוח לפעילות רק למראית עין (כלומר באתר הלקוח יהיה בצבע ירוק פעיל) אבל למעשה המערכת לא תשלח לו הודעות בשום אופן, עד שהלקוח בעצמו ירשם שוב פעם לרשי"ת כלשהי במערכת.

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אA @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                            @זאביק
                            אז מה זה עוזר לך?

                            ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ז
                              זאביק @אA נערך לאחרונה על ידי

                              @אA אני אגדיר remove_and_delete=yes
                              ואבקש מהשרות לקוחות שיגדירו לי את הקמפיין כשיחה חוזרת כפי הרעיון של @עץ-השדה והכל יבוא על מקומו בשלום בס"ד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 2
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון