דוחות של קמפיינים (הודעות) שנשלחו מהמערכת
-
@אA צודק. מה שכן, הקשה על 7 לא יהיה רלוונטי אלא קודם כולם יצטרכו להקיש 1 ואז משהו נוסף.
וגם עדיין יהיה את הבעיה של הדו"ח שכל יום צריך להוריד ולהעלות מחדש רשימת תפוצה רק מי שלא ענה.
-
@עץ-השדה
זה בדיוק מה ששאלתי.
האם בהקשה על 7 מועברים לשלוחה שבה מאשרים, או שזה רק מייצר דוח על האישור.
ואולי עדיף שיגדיר שיעבור לשלוחה כזו, כדי להרוויח את ההסרה.
ולגבי הדוח, הרי זה בדיוק העניין שמסיר את כל מי שכבר אישר, ומי שנשאר אליו הוא חוזר ומצנתק. -
@אA הקשה על 7 רק רושם בדו"ח, והדו"ח משתנה רק בזמן שהקמפיין פעיל - ז"א שאם מישהו חזר למערכת דקה אחרי שהקמפיין הסתיים, לא תדע על זה.
ובעניין הדו"ח - זה פעולה יומית שאפשר לדלג עליה אם המספרים שענו/נכנסו לשלוחה 1 או 2 אוטומטית מוסרים - מה שנשאר זה להפעיל את הקמפיין שוב בערב, וגם את זה לעשות בתזמון
.
-
@עץ-השדה @אA
תודה רבה על הסיוע!!!הרעיון של @עץ-השדה נשמע רעיון מצויין!!!
(לא חשבתי על כיוון כזה בכלל, משום שלא ידעתי שישנה אפשרות כזו),ולגבי הרעיון של @אA
הבעייה היא: שההקשה על 7 , זו אופצייה מובנית של ימות המשיח, ואין אפשרות לשחק שם בהגדרות, - וממילא 2 הבעיות נשארו במקומן. (וגם את ההודעה המושמעת שם "תשובתך התקבלה" כמדומה שעדיין לא נתנו אופצייה איך אפשר לשנות אותה...).[ואילו הייתה איזו דרך לשנות את ההודעה של "תשובתך התקבלה" להודעה אחרת, אז יכולתי להפוך את היוצרות, ולקוחות שבעצם אישרו את המסירה, היו מתבקשים להקיש 1, ואז הייתי שולח אותם להסרה מרשי"ת, - ואילו לקוח שמעוניין להמשיך את התהליך היה צריך להקיש 7 ואז היה שומע את ההודעה הפרטית שלי, אבל כאמור כרגע לא ידוע לי שיש אפשרות לשנות את ההודעה שם].
תודה רבה לכולכם!!!
[ואם יש למישהו רעיון נוסף שיחסוך לי את העבודה הגדולה להקים את כל השלוחות של הקמפיין מחדש, (שזה מה שצריך לעשות בשביל להשתמש עם הרעיון המצויין של @עץ-השדה) , אשמח שיחכימו אותי עוד].
-
@עץ-השדה
ולכן אולי כדאי לעשות שבהקשה על 1 יעבור להסרת המספר ואז למערכת, ובהקשה על 7 לאישור ואז יעבור לשלוחה במערכת שתסיר אותו, ואז לניתוק. -
@זאביק
מאיפה ההגדרות הנ"ל? -
@אA בלשונית: שיגור הודעות / הגדרות קמפיין
-
-
@עץ-השדה בפרוייקט שלי זה לא יעזור, כיון שזה לא לקוחות שמבינים בהסרות מרשימת תפוצה וכדומה... אלא הם רק עונים לי בקמפיין על איזו שאלה מסויימת, ולפי זה אני מבין איך כדאי להתקדם איתם,
-
בדקתי שוב את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה לא טוב בשבילי, כיון שבבדיקה אחת שעשיתי, ראיתי שמי שמסיר את עצמו מהרשי"ת, אני לא יכול לשלוח לו יותר שום קמפיין, (וגם לא בעוד שבוע שבועיים, כשיהיה לי צורך לשלוח לו שוב),
השאלה שלי כעת היא: האם יש איזו פונקציה להגדיר שהלקוח יסיר את עצמו מהרשי"ת (כשיכנס לשלוחה מסויימת למשל), בלי שיחסום את עצמו לקבלת הודעות בעתיד ממני??
-
@זאביק
אולי אם הוא רק יחסם. -
@אA תסביר
-
@זאביק
יש אפשרות שהמאזין לא יוסר מהרשימה אלא רק יחסם מקבלת צינתוקים.
השאלה היא האם המנהל יכול לבטל את החסימה או שלא.
תבדוק את זה. -
@אA אני יכול לבטל באתר (וזה מראה כאילו זה בוטל), אבל למעשה הלקוח כבר לא מקבל קמפיינים, [ואגב בכל הפרוייקט שלי אני משתמש עם שיגור הודעות ארוכות ולא צינתוקים, - אם יש בזה איזה הבדל למשהו]
-
@זאביק
התכוונתי לשיגור הודעות.
מה הכוונה לבטל?
לחסום?
ואח"כ אתה יכול להחזיר אותו? -
@אA שאלת למעלה האם המנהל יכול לבטל את החסימה שהלקוח חסם את עצמו, ועל זה השבתי שרשמית זה נראה באתר שכאשר המנהל מבטל את החסימה של הלקוח, הלקוח מקבל צבע ירוק של לקוח פעיל, אבל בפועל זה לא מצליח לשלוח לו הודעות,
תיכנס ללשונית של שיגור הודעות/רשימת התפוצה, ותראה מה הכוונה. -
ושוב בדקתי את הרעיון הראשון של @עץ-השדה , וראיתי שזה אכן רעיון מצויין גם בשבילי,
כיון שראיתי בכמה בדיקות שעשיתי (ותתקנו אותי אם זה לא מדוייק), שיש הבדל אם ההגדרה בשלוחה היא שהלקוח חוסם עצמו ברשי"ת (שאז הלקוח נחסם בכל הרשי"ת הקיימות במערכת, והמנהל לא יכול להתערב אח"כ ולבטל את החסימה בשום צורה שהיא), ובין אם בשלוחה מוגדר שהלקוח מוחק עצמו מהרשי"ת (שאז המנהל יכול להחזיר את הלקוח שוב פעם, אפי' לרשי"ת הספציפית שנמחק משם),
(בתיעוד של ימות המשיח לא הוזכר חילוק בעניין, אבל מכמה נסיונות שעשיתי זה מה שיצא לי בינתיים),ואם זה נכון, אז הרעיון של @עץ-השדה יסייע לי מאוד מאוד בתפעול המורכב של המון קמפיינים שאני שולח בקביעות זה תקופה ארוכה, ועל כך תודתי הגדולה!!!
-
@זאביק
רק לבירור הסופי.
אם המאזין עובר בשלוחת חסימה ניתן להוריד את החסימה שלו(המנהל)? -
@אA מה שיצא לי:
אם מוגדר: remove_and_delete=yes המנהל יכול להחזיר את המספר בחזרה לרשי"ת
ואם זה לא מוגדר כנ"ל, אז בעצם הלקוח "חסם" את עצמו ולא "מחק" את עצמו, ואז כפי שכתבתי למעלה המנהל יכול להחזיר את הלקוח לפעילות רק למראית עין (כלומר באתר הלקוח יהיה בצבע ירוק פעיל) אבל למעשה המערכת לא תשלח לו הודעות בשום אופן, עד שהלקוח בעצמו ירשם שוב פעם לרשי"ת כלשהי במערכת. -
@זאביק
אז מה זה עוזר לך?