הפעלת צינטוק לאחר הקלטת הודעה
-
אני רוצה להפעיל צינטוק לאחר הודעה מה הקוד של זה[כלומר הטקסט שמזינים בהגדרות מתקדמות]
כמו כן מישהו יודע כיצד שומרים את הגדרות באשף הגדרות כיצד אני שומר
כמו כן שהגדרתי באשף שיהא צינטוק זה אמר לי להזין את כרטסת הצינטוקים מישהו יודע במה מדובר -
@נחמיה-הרעב תכניס בשלוחה את כל זה:
type=record title=שם השלוחה מיקום שמירת הקלטה folder_move=/01 שליחת צינתוק בשמירה record_end_run_tzintuk=yes שם רשימת הצינתוקים list_tzintuk=שם הרשימה מספר מצנתק tzintuk_your_id=0770000000 אם ההקלטה אושרה לאן לעבור record_end_goto=/ אם ההקלטה בוטלה לאן לעבור record_cancel_goto=/ -
@נחמיה-הרעב לכאו' אם תחפש טיפה בהגדרות, תמצא מהר מאוד, עוד לפני שיענו לך

-
@אופיר אתה לא רואה שהוא רעב???

-
@שמואל-מאיר כתב בהפעלת צינטוק לאחר הקלטת הודעה:
@אופיר אתה לא רואה שהוא רעב???

זה כבר לא רעב, זה תקוף בולמוס...
@נחמיה-הרעב בקטע טוב, פשוט יש המווווון שאלות מהסוג הזה בפורום, שעם טיפה מאמץ היו יכולות להיות מיותרות, וגם בחיטוט בהגדרות מוצאים על הדרך עוד כמה דברים מעניינים ולומדים...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות