שליחת מיילים מהמערכת
-
יש לי כמה שלוחות שאני אמור לקבל מיילים.
- שלוחה לרישום, בעיקרון לאחר רישום של כל לקוח/משפחה וכדו' הייתי מקבל מייל ובו פרטי הנרשם.
- שלוחה הפניה למענה, הייתי פעם מקבל מייל עם ההקלטה של כל השיחה.
- שלוחה עם הפניה להשארת הודעות, כאשר ההורעות היו מגיעות אלי למייל.
אשמח לפיתרון לכל הבעיות הנ"ל.
תודה רבה למסייעים. -
@אמרתי-אני-יודע מה קרה? פתאום זה הפסיק לעבוד?
-
@אמרתי-אני-יודע באתר הניהול בלשונית "הגדרות משתמש" כתוב המייל שלך בצורה תקינה?
-
@צבי-ד-צ כתב בשליחת מיילים מהמערכת:
מה קרה? פתאום זה הפסיק לעבוד?
כן אבל כבר כבר מלפני פסח.
@CUBASE כתב בשליחת מיילים מהמערכת:
באתר הניהול בלשונית "הגדרות משתמש" כתוב המייל שלך בצורה תקינה?
כן.
-
@אמרתי-אני-יודע
ככה כתוב הקוד אצלי.
משהו לא תקין?type=recording_and_entering_data ;קבלת הקלטות ונתונים set_ok_send_mail=yes ;שליחה למייל emeil_send=yes email_address=???????????@gmail.com record_ok=# enter_id_type=teudat_zehut enter_id=yes 000-option=6-40-STT-TTS-ask 001-option=6-40-STT-TTS-ask 002-option=6-40-STT-TTS-ask 003-option=6-40-STT-TTS-ask 004-option=6-40-STT-TTS-ask 005-option=6-40-STT-TTS-ask 006-option=6-40-STT-TTS-ask 053-option=10-9--Digits----Next 054-option=10-9--Digits----Next 055-option=10-9--Digits----Next 056-option=10-9--Digits----Next booking_Folder-2/2=1487 -
@אמרתי-אני-יודע יש לך טעות..
ברירת מחדל המערכת שולחת לאימייל ברירת מחדל, כדי לשלוח לאימייל אחר יש להגדיר כך:
recording_and_entering_data_email_address=AAA@gmail.comכדי לשלוח לאימייל נוסף יש להגדיר גם כך:
email_address2=mail@gmail.comושים לב, תמיד כשיש לך איזו בעיה - דבר ראשון תבדוק בשרשור המודול המתאים אם הגדרת נכון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות