תקלה בוואצפ פון אשמח לסיוע !
-
אשמח מכל החכמים והמוכשרים לסיוע קטן. בקו וואצפ פון כשמחייגים לפתע החל לומר:
השלוחה אליה ביקשת לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות אנא פנה למנהל המערכת. אשמח לשמוע מי יוכל להסביר לי את הסיבה לכך.
תודה רבה. -
יהודה-ו מצרף כאן את ההגדרות של הוואצפ "
type=menu
go_to_from_tzintuk=yes
check_list_tzintuk=123
go_to_from_tzintuk_found=in_extension
go_to_from_tzintuk_not_found=/4black_no_phone=yes
וכן בקבצי ivr ההגדרות הם
log_folder_enter=yes
language=he
NoUnitsSend=01052024
checking_units_ext=no
checking_units_send_mail_no_units=noתודה ענקית מראש !!!!!!
-
@יהודה-ו
מה ההגדרות בשלוחה 4? -
@בעזרת-ה יישר כח על הרצון לסייע. מצרף הגדרות של שלוחה 4.
type=tzintuk
list_tzintuk=123 -
@יהודה-ו
כפי הנראה אין לך בעיה בהגדרות.
במילים אחרות אין לי מושג למה יש לך את הבעיה הזאת. לכאורה באג, מוזר מאוד. -
@בעזרת-ה כתב בתקלה בוואצפ פון אשמח לסיוע !:
@יהודה-ו
כפי הנראה אין לך בעיה בהגדרות.
במילים אחרות אין לי מושג למה יש לך את הבעיה הזאת. לכאורה באג, מוזר מאוד.גאון ! כמו שאמרת הסתדר לפתע מעצמו.
בכל מקרה תודה רבה. -
@יהודה-ו
סתם לידיעה, הבאג שלך הזכיר לי את הנושא הבא,
אני בחרתי לעשות סיסמה אישית בכניסה למערכת
כל אחד יכול לעשות בוואצפון החדש שהמערכת תדרוש ממנו (רק בטלפון שלו) סיסמה בכניסה ולא רק מנהל .
אני בחרתי לעשות סיסימה בכניסה, וכשאנימקשי סיסמה שגויה, אני מקבל כל פעם את ההודעה הנ"ל "השלוחה אליה ביקשת לעבור אינה ניתנת להפעלה עקב חוסר בהגדרות אנא פנה למנהל המערכת."
ואז אני מוחזר חזרה להקשת הסיסמה שוב. (אגב, לכאורה גם אין אפשרות לאפס את הסיסמה הזאת לבד באם שכחת - אולי דרך השירות לקוחות.) -
@מנסה-להבין12a כתב בתקלה בוואצפ פון אשמח לסיוע !:
לכאורה גם אין אפשרות לאפס את הסיסמה הזאת לבד באם שכחת - אולי דרך השירות לקוחות
זה נמצא בקובץ EnterIDPassword בשלוחה ראשית
-
כל פעם מחדש מרגש לראות את מהירות התגובה והאכפתיות של כל משתמשי הקבוצה לסייע לכל אחד ואחד, בלי להכיר ובלי תמורה. סתם בשביל חסד אמיתי.מי כעמך ישראל !!!
זה ממש @ימות-המשיח -
-
-