• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר העברה לשלוחה אחרת אחרי הודעת קמפיין

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    35
    56
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

      @המנייעס כן. קראת את המדריך?

      ה 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי

        @אופיר
        באמצע

        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • ה
          המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי

          @אופיר
          אני צריך שלוחה או פקודה מהשרת

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • א
            אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

            @המנייעס בעיקרון פקודה מהשרת, רק אפשר לעשות שלוחה שנקראת שלוחת API ששולחת פקודה כמו שרת
            (או לשלוח את הפקודה מהדפדפן, זה כמו שרת)

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ה
              המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי

              @אופיר
              זה בסדר מה עוד חסר לי ?

              https://www.call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=string&phones=string / json&ivrPathivr2:/2=	string&
              
              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                @המנייעס איפה שכתוב string זה אומר שצריך להכניס מחרוזת טקסט, כלומר להכניס את הטקסט המתאים, בtoken זה 0771234567:0000 כלומר מס' מערכת ונקודותיים וסיסמה, ב-phones זה מספרי טלפון וכן הלאה כפי המפורט בתיעוד.

                string זה לא מה שצריך לכתוב, אלא סוג הנתונים שצריך לכתוב

                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ה
                  המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                  @אופיר
                  ומה זה

                  number
                  

                  וזה

                  string / json
                  

                  וכל פעם שכתוב זה זה אומר מס מערכת וסיסמה

                  string
                  
                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • א
                    אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                    @המנייעס כתב בהעברה לשלוחה אחרת אחרי הודעת קמפיין:

                    @אופיר
                    ומה זה

                    number
                    

                    זה מספר

                    וזה

                    string / json
                    

                    שתי אופציות להכניס את מספרי הטלפון, בשבילך רלוונטי רק string, זה אומר טקסט רשימה של כל הטלפונים מופרדים בנקודותיים

                    וכל פעם שכתוב זה זה אומר מס מערכת וסיסמה

                    string
                    

                    לא. זה אומר נתונים שנשלחים בצורת מחרוזת טקסט. בקיצור טקסט פשוט וזהו.

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ה
                      המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי המנייעס

                      @אופיר

                      וכל פעם שכתוב זה זה אומר מס מערכת וסיסמה

                      string
                      

                      לא. זה אומר נתונים שנשלחים בצורת מחרוזת טקסט. בקיצור טקסט פשוט וזהו.

                      תכלס מה אני ממלא פה והאם צריך כל פעם לכתוב &

                      א ז 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • א
                        אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                        @המנייעס תלוי איפה זה פה, באיזה ערך.

                        https://www.call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=0771234567:0000&phones=0556700000:0583200000:0548400000&ivrPath=ivr2:/1
                        

                        זה דוגמה לקמפיין לתוך שלוחה 1 שישלח לשלושה מספרי טלפון

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                        • ה
                          המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                          @אופיר
                          סליחה על הבורות יש עוד משהו שאני צריך להגדיר למשל שלוחה העפלת קמפיין כי ככה זה לא עובד

                          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                          • א
                            אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי אופיר

                            @המנייעס לא.
                            מה בדיוק כתבת? (תעתיק את הפקודה המדויקת בשינוי מס' מערכת וסיסמה)
                            עשית בדפדפן או בשלוחה?

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                            • ה
                              המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי המנייעס

                              @אופיר
                              בשלוחה
                              אגב מה זה בדפדפן

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • א
                                אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                                @המנייעס בשלוחה כותבים קצת אחרת הדוגמה שהבאתי לך זה לדפדפן
                                בשורת הכתובת של האתר תמחק הכל ותדביק את הטקסט שהבאתי לך (תשנה את המס' מערכת סיסמה והטלפונים שאתה רוצה)

                                תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ז
                                  זאביק @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                                  @המנייעס
                                  קח פקודה לדוגמא, ותחליף את הנתונים שבתוכו למה שאתה צריך (בלי שום רווח בתוכו),

                                  http://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=079999999:123456&phones=tpl:255111&ivrPath=ivr2:/5&callsTimeOut=35&callerId=079991234

                                  בהתחלה תשנה למס' הטלפון של המערכת שלך, - אח"כ סיסמא - אח"כ מס' מזהה של רשי"ת של הקמפיין - אח"כ תחליף את 5 לאיזו שלוחה שאתה צריך שיכנס אליה מייד בתחילת הקמפיין - אח"כ תחליף את 35 לכמה שניות אורך חיוג שאתה צריך - אח"כ תחליף את המספר לאיזה מספר זיהוי שאתה רוצה שיקבל הלקוח בצג (זיהוי מאושר במערכת כמובן),

                                  שים לב!!

                                  זהו קמפיין פתוח, שיכולים לשרוף לך בשיחה אחת את כל היחידות שלך במערכת!!!!
                                  ולכן אתה חייב לחסום את אורך הקמפיין (בהגדרת שלוחה שנכנס אליה) בכדי שלא יוכלו לשהות יותר מדי זמן בקמפיין שלך!!!

                                  כמובן אפשר גם להגדיר שתוכל להפעיל את הכל דרך הטלפון בהגדרות שלוחה, כפי שציינו לך קודם לעיין בהדרכות על זה,

                                  בהצלחה!!!

                                  שים לב שזהו קמפיין שעובד בצורה שונה, ולכן אין אפשרות של חיוג חוזר באין מענה, - וכן הדוחות שמתקבלים, מוצגים בצורה שונה מאוד מהרגיל.

                                  ה א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                  • ה
                                    המנייעס @זאביק נערך לאחרונה על ידי המנייעס

                                    @זאביק
                                    זה הדפדפן
                                    (81f398a4-67a8-4c29-b7ab-3d3a628e07c4-image.png

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • א
                                      אופיר @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                                      @זאביק כתב בהעברה לשלוחה אחרת אחרי הודעת קמפיין:

                                      ולכן אתה חייב לחסום את אורך הקמפיין (בהגדרת שלוחה שנכנס אליה)

                                      להגדיר טיימר בשלוחה?

                                      ה ז 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                      • ה
                                        המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                                        פוסט זה נמחק!
                                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                        • ז
                                          זאביק @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                                          @אופיר סליחה, לא שמתי לב שעבדת לכתוב לו את הפקודה מהדפדפן, ולא התכוונתי לגנוב לך את המצוה...
                                          כן צריך לחסום את השלוחה הראשונה שנכסים אליה בקמפיין עם אורך זמן מוגבל, (או לחילופין זה יכול להגיע לשלוחה כזו שא"א לזוז ממנה אלא היא עוברת מייד אוטומטית לאחר השמעת ההודעה לשלוחת ניתוק)

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                                          • ז
                                            זאביק @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                                            פוסט זה נמחק!
                                            תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                            • פוסט ראשון
                                              פוסט אחרון