שליחת הקלטות במייל למה לא הולך לי
-
@ישועה כעת 7:48 עוד לא הגיע (בד"כ תוך פחות מדקה מגיע)
תנסה להכניס את המייל שלי בהגדרות המערכת (לא בשלוחה)ותמחק אותו בבקשה מההודעה שלך
-
@אופיר הכנסתי כעת את 12e!23s@gmail.com להגדרות המערכת, מצו"ב צילום מסך
-
@ישועה מצויין רק תמחק בבקשה את התמונה והציטוטים אני לא רוצה שהמייל שלי יהיה גלוי בפורום
-
@אופיר נו היגיע ?
-
@ישועה בינתיים לא.
אני יכול לנסות לעזור לך אם תרצה תשלח לי מס' מערכת וסיסמה במייל ואנסה לבדוק אולי אמצא את הבעיה -
פוסט זה נמחק! -
מבדיקה שעשיתי אתה נמצא ברייסלר של חברת מסר, בדקתי באחד הקווים של חברת מסר הפנויים שברשותי ובאמת ההקלטות לא נשלחות למייל, יש כנראה אצלם תקלה פנימית.
אתה מוזמן לפנות אליהם לבירור התקלה. -
@פישל וויי
מאד מעניין מה שאתה כותב
אצור קשר איתו -
@פישל גם אצלי לקוח שאני מתחזק לו את הקו שנמצא במסר מתלונן כבר תקופה שהוא לא מקבל מיילים מהמערכת או רק פעם ב בדקנו כבר כל בעיה אפשרית גם בצד מערכת וגם בצד המייל ובתיקיות ספאם ועדיין לא נפתר גם ימות עצמם לא יודעים איפה הבעיה
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות