• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    חדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור

    טיפים עצות והדגמות מהמשתמשים
    5
    19
    314
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • מ. מ. פליישער
      מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

      בס"ד
      שכחתי לעדכן אתמול שעלתה גרסא חדשה לגוגל פליי שמאפשר להגדיר מספר מערכות בחשבון.
      רק צריך לעדכן.

      אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
      אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • א
        אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

        @מ-מ-פליישער אז זה גם לא מדלג על הרשאות כניסה לשלוחה לפי זמנים?

        מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
        • מ. מ. פליישער
          מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

          @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

          @מ-מ-פליישער אז זה גם לא מדלג על הרשאות כניסה לשלוחה לפי זמנים?

          להרשאות כניסה לפי זמנים מה שקשור לימות המשיח אין קשר. אין שליטה על זה. אם תגדיר את זה אז זה ייגבר על ההגדרות שלי.
          בעיקרון אם ביקרת באתר וגם באפליקצייה תראה שבאתר עדיין אפשרי לעדכן שעות פעילות לשלוחה. אבל הגענו למסקנא שזה לא נצרך.
          מספיק ההגדרת שעות של הנציגים. כי אם אין טווח שעות תואם לזמן עם נציגים, אז הוא לא ייתן להכנס לתור ממילא.
          לכן יהיה רק הגדרת שעות לנציגים דרך התוכנה (באפליקצייה זה כבר מה שקורה). אם תרצה להגדיר שעות פעילות לשלוחה עצמה זה בלי קשר.
          המערכת שלנו יודעת לנתב את השיחות לנציגים לפי השעות שנגדיר - המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

          אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
          אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

          א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
          • א
            אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

            @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

            המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

            ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?

            סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...

            מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • מ. מ. פליישער
              מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

              @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

              @מ-מ-פליישער כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

              המידע נשלף באמצעות שהמערכת שלך שולחת אלינו בקשה לקבל את רשימת הנציגים ואנחנו מחזירים את המידע התואם.

              ובמידה ואין נציג תואם, מושמעת הודעת מערכת? ניתן להחליף אותה?

              סליחה שאני מתעצל לבדוק לבד...

              כן כמובן 🙂
              M3790 התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות
              M1460 אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית

              אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
              אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

              א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • א
                אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי אופיר

                @מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?

                מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • מ. מ. פליישער
                  מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                  @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                  @מ-מ-פליישער ויש אופציה למעבר לשלוחה מסוימת כשהתור סגור?

                  כשאין מספרים לחיוג
                  המערכת משמיעה הודעה:
                  M1460 "אין מספרים לחיוג אנא הוסיפו מספרים לחיוג ונסו שנית"

                  queue_end_no_members_goto=/1

                  כשהתור מוגדר כ"לא פעיל" (בערך queueactive)
                  המערכת משמיעה הודעה:
                  M3790 "התור סגור כעת, אנא נסה שנית בשעות הפעילות"

                  queue_not_active_goto=/1

                  אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                  אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                  • מ. מ. פליישער
                    מ. מ. פליישער ניהול נערך לאחרונה על ידי

                    בס"ד

                    עדכונים תיכף עולים לגוגל פליי שמאפשרים:

                    1. התחברות מהירה למערכת באמצעות זיהוי ביומטרי (טביעת אצבע).
                    2. בהגדרת השעות: אפשרות להגדרה של שעות גלובליות עבור כל השבוע מבלי להגדיר לכל יום בנפרד.
                    3. גישה למספר מערכות במקביל ללא צורך להתנתק ממערכת כדי להתחבר לאחרת.

                    אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                    אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • א
                      אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                      @מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
                      שוב, תודה ענקית👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                      מ. מ. פליישער תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                      • מ. מ. פליישער
                        מ. מ. פליישער ניהול @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                        @אופיר כתב בחדש! מערכת לניהול נציגים לפי שעות בשלוחת queue - תור:

                        @מ-מ-פליישער כמו ההגדרות המקוריות של מודול תור בעצם... (חשבתי שבגלל שזה משתמש במודול שלכם אז ההגדרות לא תקפות על זה)
                        שוב, תודה ענקית👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                        בכיףףף יש פשוט הגדרה במודול תור שמאפשרת לשלוף את ההגדרות ורשימת הנציגים על ידי שימות שולחים בקשה לשרת של הלקוח והלקוח עונה בפורמט שימות ביקשו את ההגדרות.
                        זה בעצם מה שהגדרת במערכת שלך. בivr.ini.

                        בהצלחה תהנה 🙂

                        אהבת ישראל & ivrTOP - מרכזייה טלפונית חכמה.
                        אתר: אהבת.ישראל | מייל: cs@ivrtop.com

                        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • א
                          אופיר @מ. מ. פליישער נערך לאחרונה על ידי

                          @מ-מ-פליישער עכשיו שמתי לב...
                          וגם מתועד שם במפורש

                          כל פרמטר שלא צוין (מלבד members) יקבל את ההגדרה מקובץ queue.ini אם קיים

                          😧 😧 😧
                          7d793538-1c39-4c0e-ba45-a902aaaa1370-image.png

                          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • פוסט ראשון
                            פוסט אחרון