שהמאזינים יוכלו לפתוח שלוחות
-
שלום,
האם יש אפשרות שהמאזינים יפתחו שלוחות ?
אני יסביר מה אני צריך (אולי יש רעיון אחר)
אני צריך לפתוח הרבה שלוחות, ואני לא יכול לעבוד לפתוח כ"כ הרבה שלוחות
השאלה שלי האם אני יכול לעשות שהמאזינים יוכלו לפתוח שלוחת ?
תודה רבה -
@יוסי-לנדא
יש למישהו רעיון איך לעלות למערכת הרבה שלוחות בפעם אחד ? -
@יוסי-לנדא תחפש בפורום אקסס זה להעלות הרבה שלוחות בבת אחת.
כדי שהמאזינים יוכלו ליצור שלוחות אתה יכול לעשוות את זה עם זה https://f2.freeivr.co.il/post/133474 -
אם זה עדיין רלוונטי (או למשתמשים מהעתיד)
יש אופציה לכתוב קוד להרצה מקומית על המחשב (באמצעות שורת פקודה) והוא ייצר לך כמה שלוחות שאתה רוצה כולל שם השלוחה והסוג שלה... (אפשר אפילו לייצר שלוחות כולל קבצים בפנים למשל קבצי טקסט וכדו')
אם אתה רוצה תוכל לפנות במייל y6714453@gmail.com -
פשוט תן להם את הסיסמא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות