שינוי אפשרויות בשליחת קמפיין, מישהו יודע איך מגדירים שבהקשה על שבע אפשר להשאיר הודעה במקום בהקשה על 1?
-
-
@להחיות ?
-
אין אפשרות
[רק בקמפיין פתוח, אולי יוכלו בשרות הלקוחות...] -
-
אני התכוונתי לשני דברים
כמו שכתבת ניתן בקמפיין פתוחובנוסף אולי גם ללא קמפיין פתוח יוכלו בשרות הלקוחות
[יש להם אופציות שלא מפורסמות לציבור] -
@מנסה איפה מגדירים בקמפיין פתוח?
-
@להחיות
קמפיין פתוח זה בעצם כאילו זה שהתצקשרת אליו חייג בעצמו למערכת, ולכן מגדירים שלוחה שאליה הוא מופנה כשעונה לשיחה
השלוחה הזאת יכולה להיות כל סוג מודול
ובמקרה שלך תוכל לעשות השמעת קבצים להשמיע לו הודעה ובסופה לומר לו "להשארת הודעה הקש 7"
ולהגדיר בשלוחה שבלחיצה על 7 יעבור לשלוחת הקלטותשים לב!
קמפיין פתוח הוא על חשבונך לכל משך הזמן שהמאזינים נמצאים על הקו, כל דקה לכל מאזין = יחידה -
@להחיות
מצורף דוגמא לקמפיין פתוח בהגדרות שלוחה:
https://f2.freeivr.co.il/post/144840ושים לב!!
זהו קמפיין פתוח, שיכולים לשרוף לך בשיחה אחת את כל היחידות שלך במערכת!!!!
ולכן אתה חייב לחסום את אורך הקמפיין (בהגדרת שלוחה שנכנס אליה) בכדי שלא יוכלו לשהות יותר מדי זמן בקמפיין שלך!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות