נפתר העברה לשלוחה אחרת אחרי הודעת קמפיין
-
@המנייעס בשלוחה כותבים קצת אחרת הדוגמה שהבאתי לך זה לדפדפן
בשורת הכתובת של האתר תמחק הכל ותדביק את הטקסט שהבאתי לך (תשנה את המס' מערכת סיסמה והטלפונים שאתה רוצה) -
@המנייעס
קח פקודה לדוגמא, ותחליף את הנתונים שבתוכו למה שאתה צריך (בלי שום רווח בתוכו),בהתחלה תשנה למס' הטלפון של המערכת שלך, - אח"כ סיסמא - אח"כ מס' מזהה של רשי"ת של הקמפיין - אח"כ תחליף את 5 לאיזו שלוחה שאתה צריך שיכנס אליה מייד בתחילת הקמפיין - אח"כ תחליף את 35 לכמה שניות אורך חיוג שאתה צריך - אח"כ תחליף את המספר לאיזה מספר זיהוי שאתה רוצה שיקבל הלקוח בצג (זיהוי מאושר במערכת כמובן),
שים לב!!
זהו קמפיין פתוח, שיכולים לשרוף לך בשיחה אחת את כל היחידות שלך במערכת!!!!
ולכן אתה חייב לחסום את אורך הקמפיין (בהגדרת שלוחה שנכנס אליה) בכדי שלא יוכלו לשהות יותר מדי זמן בקמפיין שלך!!!כמובן אפשר גם להגדיר שתוכל להפעיל את הכל דרך הטלפון בהגדרות שלוחה, כפי שציינו לך קודם לעיין בהדרכות על זה,
בהצלחה!!!
שים לב שזהו קמפיין שעובד בצורה שונה, ולכן אין אפשרות של חיוג חוזר באין מענה, - וכן הדוחות שמתקבלים, מוצגים בצורה שונה מאוד מהרגיל.
-
@זאביק
זה הדפדפן
( -
@זאביק כתב בהעברה לשלוחה אחרת אחרי הודעת קמפיין:
ולכן אתה חייב לחסום את אורך הקמפיין (בהגדרת שלוחה שנכנס אליה)
להגדיר טיימר בשלוחה?
-
פוסט זה נמחק! -
@אופיר סליחה, לא שמתי לב שעבדת לכתוב לו את הפקודה מהדפדפן, ולא התכוונתי לגנוב לך את המצוה...
כן צריך לחסום את השלוחה הראשונה שנכסים אליה בקמפיין עם אורך זמן מוגבל, (או לחילופין זה יכול להגיע לשלוחה כזו שא"א לזוז ממנה אלא היא עוברת מייד אוטומטית לאחר השמעת ההודעה לשלוחת ניתוק) -
פוסט זה נמחק! -
@זאביק
אין עלכם אלופים אלף תודות
משהו קטן האם לעשות את זה שלוחה זה סיבוך
או משהו קטן -
@המנייעס יקח לך 5 דקות כשתבין את העיקרון,
-
type=api api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging חובה להכניס את הפקודה הזו, כי אם לא תכניס זאת, הקמפיין יופעל פעם נוספת בעת ניתוק השיחה שלך: api_hangup_send=no טוקן api_add_0=token=09999999:123456 רשימת תפוצה api_add_1=phones=tpl:255111 השלוחה שיכנסו אליה בעת המענה api_add_2=ivrPath=ivr2:/5 אורך זמן החיוג לנמענים api_add_3=callsTimeOut=35 זיהוי יוצא של הקמפיין (לא חובה, אם לא מוגדר, הזיהוי יהי' כפי המוגדר ברשי"ת) api_add_4=callerId=
-
@זאביק
זה הגדרת וזה אומר אין מענה בשרת אי פי איtype=api api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging api_hangup_send=no api_add_0=token=0000002:40000 api_add_1=phones=tpl:05480000 api_add_2=ivrPath=ivr2:/2
-
@המנייעס
אם אתה כותב tpl אתה צריך להכניס מספר מזהה של רשי"ת של הקמפיין (המספר מזהה מופיע בלשונית שיגור הודעות בצד ימין ליד כל רשי"ת) ולא מספר טלפון!
ואם אתה רוצה להפעיל את הקמפיין לטלפון יחיד תמחוק את ה tplלגבי "אין מענה משרת API" כמדומני שגם כאשר הקמפיין יופעל בהצלחה, תמשיך לשמוע את זה, ולכן אל תתייחס לזה, אלא תתמקד רק בתוצאה האם הקמפיין הופעל לך או לא,
-
@זאביק
זה הסדרתי הבעיה היתה כאןרשימת תפוצה api_add_1=phones=tpl:255111
לא שמתי לב שצריך לכתוב מזזה קמפיין
ואמת אתה צודק ששומים אין מענה גם כשהקמפיין מופעל
אלף לייקים -
@המנייעס
יש דו"ח של זה ואם כן אם אפשר שיהיה עם שמות -