• הרשמה
    • התחברות
    • חיפוש
    • דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • קבלת התראות מהדפדפן
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private

    נפתר העברה לשלוחה אחרת אחרי הודעת קמפיין

    עזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
    3
    35
    56
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • הגיבו כנושא
    התחברו בכדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • א
      אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי אופיר

      @המנייעס לא.
      מה בדיוק כתבת? (תעתיק את הפקודה המדויקת בשינוי מס' מערכת וסיסמה)
      עשית בדפדפן או בשלוחה?

      ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • ה
        המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי המנייעס

        @אופיר
        בשלוחה
        אגב מה זה בדפדפן

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א
          אופיר @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

          @המנייעס בשלוחה כותבים קצת אחרת הדוגמה שהבאתי לך זה לדפדפן
          בשורת הכתובת של האתר תמחק הכל ותדביק את הטקסט שהבאתי לך (תשנה את המס' מערכת סיסמה והטלפונים שאתה רוצה)

          תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • ז
            זאביק @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

            @המנייעס
            קח פקודה לדוגמא, ותחליף את הנתונים שבתוכו למה שאתה צריך (בלי שום רווח בתוכו),

            http://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=079999999:123456&phones=tpl:255111&ivrPath=ivr2:/5&callsTimeOut=35&callerId=079991234

            בהתחלה תשנה למס' הטלפון של המערכת שלך, - אח"כ סיסמא - אח"כ מס' מזהה של רשי"ת של הקמפיין - אח"כ תחליף את 5 לאיזו שלוחה שאתה צריך שיכנס אליה מייד בתחילת הקמפיין - אח"כ תחליף את 35 לכמה שניות אורך חיוג שאתה צריך - אח"כ תחליף את המספר לאיזה מספר זיהוי שאתה רוצה שיקבל הלקוח בצג (זיהוי מאושר במערכת כמובן),

            שים לב!!

            זהו קמפיין פתוח, שיכולים לשרוף לך בשיחה אחת את כל היחידות שלך במערכת!!!!
            ולכן אתה חייב לחסום את אורך הקמפיין (בהגדרת שלוחה שנכנס אליה) בכדי שלא יוכלו לשהות יותר מדי זמן בקמפיין שלך!!!

            כמובן אפשר גם להגדיר שתוכל להפעיל את הכל דרך הטלפון בהגדרות שלוחה, כפי שציינו לך קודם לעיין בהדרכות על זה,

            בהצלחה!!!

            שים לב שזהו קמפיין שעובד בצורה שונה, ולכן אין אפשרות של חיוג חוזר באין מענה, - וכן הדוחות שמתקבלים, מוצגים בצורה שונה מאוד מהרגיל.

            ה א 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
            • ה
              המנייעס @זאביק נערך לאחרונה על ידי המנייעס

              @זאביק
              זה הדפדפן
              (81f398a4-67a8-4c29-b7ab-3d3a628e07c4-image.png

              תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
              • א
                אופיר @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                @זאביק כתב בהעברה לשלוחה אחרת אחרי הודעת קמפיין:

                ולכן אתה חייב לחסום את אורך הקמפיין (בהגדרת שלוחה שנכנס אליה)

                להגדיר טיימר בשלוחה?

                ה ז 3 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                • ה
                  המנייעס @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ז
                    זאביק @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                    @אופיר סליחה, לא שמתי לב שעבדת לכתוב לו את הפקודה מהדפדפן, ולא התכוונתי לגנוב לך את המצוה...
                    כן צריך לחסום את השלוחה הראשונה שנכסים אליה בקמפיין עם אורך זמן מוגבל, (או לחילופין זה יכול להגיע לשלוחה כזו שא"א לזוז ממנה אלא היא עוברת מייד אוטומטית לאחר השמעת ההודעה לשלוחת ניתוק)

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                    • ז
                      זאביק @אופיר נערך לאחרונה על ידי

                      פוסט זה נמחק!
                      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ה
                        המנייעס @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                        @זאביק
                        אין עלכם אלופים אלף תודות 👍 👍 👍
                        משהו קטן האם לעשות את זה שלוחה זה סיבוך
                        או משהו קטן

                        ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                        • ז
                          זאביק @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                          @המנייעס יקח לך 5 דקות כשתבין את העיקרון,

                          ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                          • ז
                            זאביק @זאביק נערך לאחרונה על ידי

                            @המנייעס

                            type=api
                            api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging
                            
                            חובה להכניס את הפקודה הזו, כי אם לא תכניס זאת, הקמפיין יופעל פעם נוספת בעת ניתוק השיחה שלך:
                            api_hangup_send=no
                            
                             
                            
                            
                            טוקן
                            api_add_0=token=09999999:123456
                            
                            רשימת תפוצה
                            api_add_1=phones=tpl:255111
                            
                            השלוחה שיכנסו אליה בעת המענה 
                            api_add_2=ivrPath=ivr2:/5
                            
                            אורך זמן החיוג לנמענים
                            api_add_3=callsTimeOut=35
                            
                            זיהוי יוצא של הקמפיין (לא חובה, אם לא מוגדר, הזיהוי יהי' כפי המוגדר ברשי"ת)
                            api_add_4=callerId=
                            
                            
                            
                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                            • ה
                              המנייעס @זאביק נערך לאחרונה על ידי המנייעס

                              @זאביק
                              זה הגדרת וזה אומר אין מענה בשרת אי פי אי

                              type=api
                              api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging
                              
                              api_hangup_send=no
                              
                              api_add_0=token=0000002:40000
                              
                              api_add_1=phones=tpl:05480000
                              
                              api_add_2=ivrPath=ivr2:/2
                              
                              
                              ז תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                              • ז
                                זאביק @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                                @המנייעס
                                אם אתה כותב tpl אתה צריך להכניס מספר מזהה של רשי"ת של הקמפיין (המספר מזהה מופיע בלשונית שיגור הודעות בצד ימין ליד כל רשי"ת) ולא מספר טלפון!
                                ואם אתה רוצה להפעיל את הקמפיין לטלפון יחיד תמחוק את ה tpl

                                לגבי "אין מענה משרת API" כמדומני שגם כאשר הקמפיין יופעל בהצלחה, תמשיך לשמוע את זה, ולכן אל תתייחס לזה, אלא תתמקד רק בתוצאה האם הקמפיין הופעל לך או לא,

                                ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                • ה
                                  המנייעס @זאביק נערך לאחרונה על ידי המנייעס

                                  @זאביק
                                  זה הסדרתי הבעיה היתה כאן

                                  רשימת תפוצה
                                  api_add_1=phones=tpl:255111
                                  

                                  לא שמתי לב שצריך לכתוב מזזה קמפיין
                                  ואמת אתה צודק ששומים אין מענה גם כשהקמפיין מופעל
                                  אלף לייקים👍 💯

                                  ה תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                  • ה
                                    המנייעס @המנייעס נערך לאחרונה על ידי

                                    @המנייעס
                                    יש דו"ח של זה ואם כן אם אפשר שיהיה עם שמות

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                                    • הנושא סומן כנפתר  ה המנייעס 
                                    • פוסט ראשון
                                      פוסט אחרון