חיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות
-
@אבו OK.
לא מכיר אפשרות לעשות ניתוב לא דרך השמעת פרטי קובץ.
בהצלחה. -
@אבו אם מוגדר לך דילוג על תפריט שמיעה חוזרת של פרטי ההודעה אז תנסה לבטל את זה (
say_details_message_skip_menu=yes) -
@CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:
@אבו אם מוגדר לך דילוג על תפריט שמיעה חוזרת של פרטי ההודעה אז תנסה לבטל את זה (
say_details_message_skip_menu=yes)למיטב הבנתי אין לזה קשר למה שביקתי, אשמח להסבר אם אני טועה
-
@אבו נכון שאין לזה קשר ישיר אבל ייתכן שההגדרה הזאת משפיע על תפריט ניתוב שיחה
-
@CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:
@אבו נכון שאין לזה קשר ישיר אבל ייתכן שההגדרה הזאת משפיע על תפריט ניתוב שיחה
לא הבנתי, אני צריך להגדיר את זה או לבטל את זה כדי שמה יקרה
-
@אבו בדקתי עכשיו, זה אומר לי
למעבר למשאיר ההודעה הקישו 1, לשמיעה חוזרת של פרטי ההודעה, הקישו 2, לחזרה להודעות הקישו * -
@CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:
@אבו בדקתי עכשיו, זה אומר לי
למעבר למשאיר ההודעה הקישו 1, לשמיעה חוזרת של פרטי ההודעה, הקישו 2, לחזרה להודעות הקישו *ואוו! ממש תודה שהשקעת לבדוק
אבל לפני שהוא אומר את זה, הוא לא משמיע קודם את פרטי ההשמעה?
תוכל לכתוב לי בדיוק מה הגדרת שאוכל לנסות
ייש"כ -
@אבו כן, לאחר השמעת פרטי הודעה,
לפי איך שזה נראה אתה הגדרת את זה בלי שמיעת פרטי הודעה ולכן זה לא אומר לך את זה
-
@CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:
@אבו כן, לאחר השמעת פרטי הודעה,
לפי איך שזה נראה אתה הגדרת את זה בלי שמיעת פרטי הודעה ולכן זה לא אומר לך את זה
לא, אני רוצה שכשמקישים X מיד נפתח תפריט למעבר למשאיר ההודעה הקש 1 לפרטי ההודעה הקש 2 בלי שישמיע את פרטי ההודעה לפני תפריט זה
-
@אבו לכאו' זה לא אפשרי בהגדרות הרגילות, אתה יכול לעשות את זה ב-API
-
@CUBASE כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:
@אבו לכאו' זה לא אפשרי בהגדרות הרגילות, אתה יכול לעשות את זה ב-API
תודה על הכל.
אם למישהו כן יש רעיון אשמח מאוד לשמוע -
@אבו
זו ההגדרה שאתה צריך, רק תחליף את הX במקש הרצויcontrol_play_moreAX=play_operating say_details_message=menu_routing -
@אA כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:
@אבו
זו ההגדרה שאתה צריך, רק תחליף את הX במקש הרצויcontrol_play_moreAX=play_operating say_details_message=menu_routingתודה על התגובה
אבל זה לא פותר לי את הבעיה. כי אני רציתי שיהיה אפשר להוסיף בתפריט הזה מקש 2 לשמיעת טלפון או תאריך של ההודעה וזה לא עובד -
@אבו
אתה לא מצליח להוסיף מקש שישמיע את הפרטים הנ"ל. -
@אA כתב בחיוג למשאיר ההודעה עם אפשרויות נוספות:
@אבו
אתה לא מצליח להוסיף מקש שישמיע את הפרטים הנ"ל.לא. הגדרתי ככה וזה נותן רק 1 למעבר למשאיר ההודעה ו2 מחזיר להודעה עצמה
control_play_more7=play_operating say_details_message=menu_routing,phone -
@אבו
אולי תגדיר מקש נוסף שיתפקד ככוכבית(דהיינו תפריט אפשרויות נוספות, ובו תבטל את כל המקשים חוץ מ1 ו2 , את 1 תגדיר כמו שהבאתי למעלה, ו2 כפרטי ההודעה, וכמובן לשנות את ההודעה של התפריט בסוף.
השאלה היא האם אפשר להוריד את ההודעה מערכת של האפשרויות נוספות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות