בהקלטה מפסיק בכל מקש
-
אולי משהו יודע ?
-
מ מערכת המשפחה סימן נושא זה כשאלה
-
@מערכת-המשפחה סיפרו מעניין גם לכם זה קרה ?
-
@מערכת-המשפחה
לא הבנתי מה מעניין בזה, זה תלוי בהגדרה ? -
@חזקי-ראזנבערג העלתי כבר את ההגדרות שלי והכל רגיל
-
@מערכת-המשפחה
תבדוק אולי בקובץ ivr.ini יש את ההגדרה הבעייתית שאמרו לך להוריד...
חוץ מזה תנסה אולי להוסיף בשלוחה את ההגדרה הזוrecord_stop_any_key=no -
@y6714453 כתב בבהקלטה מפסיק בכל מקש:
@מערכת-המשפחה
תבדוק אולי בקובץ ivr.ini יש את ההגדרה הבעייתית שאמרו לך להוריד...יש לי עוד שלוחות הקלטה שעובדים רגיל
-
@מערכת-המשפחה גם ניסיתי את ההגדרה שהבאת ולא הלך
מה שאני חושב הדבר היחיד שזה שונה מכל שלוחות ההקלטה שלי זה שיש רקע( כלומר שיש קובץ 1990M) -
@מערכת-המשפחה
אז אם אתה יודע שיש משהו שונה, תנסה לבדוק בהגדרות שם...
שינויים קלים מההקלטה הרגילה:
בכל מקש שהוא - יוצאים מההקלטה
-
@אA צודק לגמרי לא שמתי לב לזה
ויש לזה איזשהוא פיתרון? כי זה מאוד מאוד מפריע לי (למשל כשאני עושה ועידה ועוד) -
@מערכת-המשפחה
רשמי? לא מכיר.
אבל אולי תוכל להחליף את השלוחה בחדר ועידה שמוקלט ללוחת ההודעות עם קובץ שמע.
ותבטל את האפשרות להקיש (אם אפשרי, להשאיר רק סולמית), ושמירה בניתוק. -
@אA ניסיתי כבר לעשות שידור חי עם רקע בינתיים לא הלך לי בכל אופן תודה רבה
https://f2.freeivr.co.il/post/153940 -
@מערכת-המשפחה
מה לא הלך?
להעלות קובץ? -
@אA לא להגדיר שישמיע מוזיקה בשידור
-
@מערכת-המשפחה
הכנסת קובץ שמע לתקיה ConfBridgeAdminFiles בשלוחה הראשית?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות