לא נפתר הפניה לפי מספר מחויג
-
@חזקי-ראזנבערג להגדיר את זה
@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
לא רוצה שזה יבקש סיסמא
דרך הטלפון
-
@פיתה
לא להגדיר על הטלפון?
פשוט להגדיר שלא יבקש סיסמא בכניסה לשלוחה פנימית לפי מספר מחויג. -
@חזקי-ראזנבערג
יש בשלוחה הזו סיסמא? -
@אA
לא מוגדר בכלל בשלוחה הזה סיסמא
רק פשוט כל מי שמוגדר לו סיסמא אישית בכניסה למערכת
צריך להקיש את הסיסמא גם בהפנייה לשלוחה הפנימית. -
@חזקי-ראזנבערג
ואתה רוצה שכל מי שיופנה לשלוחה הפנימית לא יצטרך להקיש את הסיסמא של הכניסה למערכת?! -
@פיתה
לא הבנתי את השאלה שלך. -
@אA בדיוק, ושמתי לב לזה שמוגדר לי גם בשלוחה הראשית פילטר לרשימה מסוימת אבל כשמתקשרים דרך המספר שהגדרתי שיופנו לשלוחה הפנימית זה עובר את החסימה של הפילטר ורק בהקשה על # ליציאה מהשלוחה הוא לא נותן לחזור לתפריט הראשי של המערכת
אז לא הבנתי מה זה שונה. -
@חזקי-ראזנבערג מה ההגדרות של השלוחה הפנימית
-
@חזקי-ראזנבערג
אז פיתרון רשמי לא עולה לי כרגע..
אבל תוכל להגדיר שכל מי שמתקשר למערכת יופנה לשלוחה מסויימת ששם תהיה הפנייה נוספת עם פילטר, שאלו שצריכים להקיש סיסמא יעברו לשלוחה בה יקישו את הסיסמא ואז יועברו לשלוחה הראשית, ואילו מי שלא פשוט יעבור ישר לשלוחה הראשית. -
type=menu title=
-
@אA אז לא הבנת מה רציתי
רציתי פשוט שכל מי שמתקשר במספר המחויג שהגדרתי לא יצטרך להקיש את הסיסמא האישית שיש לו בכניסה למערכת
רק יעבור מיד לשלוחה. -
-
@חזקי-ראזנבערג
טוב אין שם את ההגדרה שחשבתי שיש... -
@פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.
-
@חזקי-ראזנבערג
עכשיו הבנתי.
ואתה טוען שהוא כן עובר לשלוחה הנ"ל רק כשהוא יוצא לשלוחה הראשית הוא נדרש להקיש סיסמא?! -
@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
@פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.
כל עוד אתה נכנס לשלוחה אתה צריך להקיש סיסמה (במקרה ומוגדרת סיסמה לאותו משתמש כמובן.)
ההפניה לפי מחוייג תופעל רק במספר שמשוייך למערכת וממילא כל עוד המספר לא משוייך המאזין ייכנס לתוך השלוחה.
(תבדוק בשיחות נכנסות אם המאזין אכן הופנה לשלוחה הפנימית.)