נפתר הפניה לפי מספר מחויג
-
@אA אז לא הבנת מה רציתי
רציתי פשוט שכל מי שמתקשר במספר המחויג שהגדרתי לא יצטרך להקיש את הסיסמא האישית שיש לו בכניסה למערכת
רק יעבור מיד לשלוחה. -
-
@חזקי-ראזנבערג
טוב אין שם את ההגדרה שחשבתי שיש... -
@פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.
-
@חזקי-ראזנבערג
עכשיו הבנתי.
ואתה טוען שהוא כן עובר לשלוחה הנ"ל רק כשהוא יוצא לשלוחה הראשית הוא נדרש להקיש סיסמא?! -
@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
@פיתה אז מה כן אפשר לעשות שלא יצטרכו להקיש סיסמא.
כל עוד אתה נכנס לשלוחה אתה צריך להקיש סיסמה (במקרה ומוגדרת סיסמה לאותו משתמש כמובן.)
ההפניה לפי מחוייג תופעל רק במספר שמשוייך למערכת וממילא כל עוד המספר לא משוייך המאזין ייכנס לתוך השלוחה.
(תבדוק בשיחות נכנסות אם המאזין אכן הופנה לשלוחה הפנימית.) -
@אA
תקרא שוב פעם מה שכתבתי בתחילת הנושא תבין מה שאלתי. -
@יהודה-צ-כ
זה מספר משויך למערכת !
וגם המאזין שמוגדר לו סיסמא אישית זה מראה שהוא על השלוח ההראשית ומיד אחרי הקשת הסיסמא הוא עובר לשלוחה המוגדרת.
ואני רוצה שכשהמאזין מתקשר למספר המשויך הזה שמוגדר שמי שמתקשר אליו שיעבור לשלוח האחרת שיעבור מיד ללא הקשת הסיסמא אישית. -
@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
@יהודה-צ-כ
זה מספר משויך למערכת !
וגם המאזין שמוגדר לו סיסמא אישית זה מראה שהוא על השלוח ההראשית ומיד אחרי הקשת הסיסמא הוא עובר לשלוחה המוגדרת.
ואני רוצה שכשהמאזין מתקשר למספר המשויך הזה שמוגדר שמי שמתקשר אליו שיעבור לשלוח האחרת שיעבור מיד ללא הקשת הסיסמא אישית.כאן מבואר ש enter id הוא לפני הפניה לפי מחוייג. (פיספסת בשלב 1...🥺)
לפי מה שידוע לי אי אפשר לשנות את זה.
מה שכן תוכל לעשות, זה שיעבור קודם לשלוחה עם ההפניה לפי מחוייג, ורק לאחר מכן לשלוחה עם ה enter id.גם אם המערכת שלך בנויה על תפריט ראשי עדיין תוכל להעביר לשלוחה פנימית לבדיקה וחזור לשלוחה ראשית,לדוגמא על ידי אקסס פילטר, שהוא לפני enter id, ושההגבלה תחול למשך שניה, ובאם לא תחול עליו ההפניה של לפי מחוייג, יחזור לשלוחה הראשית להתחברות. -
@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
תקרא שוב פעם מה שכתבתי בתחילת הנושא תבין מה שאלתי.
קראתי שוב, והבנתי.
אבל כשקראתי את זה@חזקי-ראזנבערג כתב בהפניה לפי מספר מחויג:
אבל כשמתקשרים דרך המספר שהגדרתי שיופנו לשלוחה הפנימית זה עובר את החסימה של הפילטר ורק בהקשה על # ליציאה מהשלוחה הוא לא נותן לחזור לתפריט הראשי של המערכת
לא בדיוק הבנתי אם זה כן עובר את החסימה או שלא?!
-
-
@אA
אני יסביר יותר בפרטנות:
יש לי בקו שתי מספרים ועשיתי שאם מתקשרים למספר בא נגיד 2.
מגיעים ישירות לשלוחה 9.
עשיתי את זה עם ההגדרות של פילטר לפי מספר מחוייג
והבעיה שלי הוא שאלה שיש להם סיסמא אישית למערכת, צריכים להקיש את הסיסמא בכניסתם למערכת דרך המספר 2.
ומה שאני רוצה שכשמישהו מתקשר למספר 2. שיופנה לשלוחה 9. ללא הקשת הסיסמא האישית.ומה שמעניין הוא שמוגדר לי גם בשלוחה הראשית פילטר לפי רשימה מסוימת וכשמתקשרים דרך מספר 2. שהגדרתי שיופנו לשלוחה 9. זה עובר את החסימה של הפילטר ורק בהקשה על # ליציאה מהשלוחה הוא לא נותן לחזור לתפריט הראשי של המערכת. -
@חזקי-ראזנבערג
כרגע הפיתרון היחיד שעולה לי הוא להעביר את הסיסמא לשלוחה פנימית, ואז כל מי שיתקשר יופנה (בלפי מחוייג) לשלוחה הנ"ל להקשת סיסמא ואם הקיש נכון יחזור לשלוחה הראשית (כמובן עם דילוג של פעם בשיחה) ומי שהתקשר מהשני יעבור לשלוחה 9 וחזרה לתפריט. -
@חזקי-ראזנבערג בא נעשה לך את זה מסודר,
- בשלוחה הראשית הגדר כך:
type=menu check_did_and_go_to_folder=yes check_did_and_go_to_folder_one_time=yes
ובקובץ
Did_Go_To.ini
תכתוב כך:0772222770=PersonalPassword 0773137770=123
בשורה הראשונה תחליף למספר הישיר של המערכת (בלי להחליף את השלוחה!) ובשורה השנייה תחליף למספר השני של המערכת ולשלוחה אליה אתה רוצה שיעברו
- פתח שלוחה בשם
PersonalPassword
והגדר בה כך:
type=template_filter template_filter=מספר הרשימה template_filter_active_go_to=לאן יעבור אם פעיל template_filter_none_go_to=לאן יעבור אם לא קיים template_filter_blocked_go_to=לאן יעבור אם חסום enter_id=yes enter_id_type=phone enter_id_password=yes //enter_id_password_folder=תיקייה ממנה יילקח קובץ הסיסמאות
- בשלוחה אליה מועברים מהמספר השני תגדיר גם כן פילטר לפי רשימת תפוצה
מקווה שלא החסרתי אף פרט
-