וירטואל פלוס ציבורי
-
@אחד-מהציבור מה דחוף לך עוד פעם?
זה לפי השערתי API שיוצר שלוחת וירטואל פלוס פר משתמש ואז בשיחות הבאות הוא מופנה לשלוחה שלי ע"י פילטר
או משהו בסגנון@בוס תקן אותי אם אני טועה
-
אולי בגלל שזה חסום בועדת הרבנים? (וגם בועד בני תורה)
-
@אחד-מהציבור פחות פחותצבעי טקסט
-
@אחד-מהציבור אני מקווה לעשות מערכת כזו חדשה בימים הקרובים
פשוט הקודם נחסם -
@בוס צדקתי על צורת היצירה
-
@נר-יצחק לא מדוייק
-
@בוס כתב בוירטואל פלוס ציבורי:
@אחד-מהציבור אני מקווה לעשות מערכת כזו חדשה בימים הקרובים
פשוט הקודם נחסםתודה רבה

-
@בוס תחכים אותנו?
-
@אחד-מהציבור ב"ה פתחתי חדש.
0747095159 -
ב בוס התייחס לנושא זה
-
@בוס תודה רבה!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות