קובץ שמע
-
איך אפשר לעשות שקובץ שמע יהיה קיים בשלוחה אבל לא יעבוד?
-
@יחי-המלך-1 תקרא לו בשם שאינו רלוונטי, או באותיות
-
מה זה נקרה שם שאינו רלוונטי?
(איך אפשר שאת הקובץ שמע ישמעו בעוצמה של פי 2 מהעוצמה המקורית) -
@יחי-המלך-1 כתב בקובץ שמע:
מה זה נקרה שם שאינו רלוונטי?
באתר הקבצים נקראים בשמות לפי מספר למשל
001/002...
תחליף את שם הקובץ לאין עוד מלבדואו כל שם אחר, רק לא מספר...(איך אפשר שאת הקובץ שמע ישמעו בעוצמה של פי 2 מהעוצמה המקורית)
כמדומני שאין אפשרות להגדיר כך... (אפשר פשוט להעלות את הקובץ במהירות גבוהה
) -
כמדומני שאין אפשרות להגדיר כך... (אפשר פשוט להעלות את הקובץ במהירות גבוהה
)הכוונה שלי זה עוצמה לא מהירות
-
@יחי-המלך-1
כנ"ל, נראה לי שאין אפשרות - מאזין יכול לשנות את המהירות / העוצמה במהלך האזנה, אבל א"א להעלות קובץ כזה...
זכור לי שככה ראיתי פעם בפורום, מקווה שאני לא טועה -
@יחי-המלך-1 תגביר דרך אודיו סיטי
-
-
@פיתה תוכנה במחשב
תחפש בגוגל -
@זעליג או בפורום
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות