העתקה של שלוחה שלימה
-
יש לי בקו שלוחת תפריט עם המון שלוחות וקבצים פנימיים
האם ניתן להעתיק קומפלט את כל השלוחה הנ”ל ולהעביר אותה למקום אחר? -
-
@עידו ? ?
-
@יצחק-מתבודד כתב בהעתקה של שלוחה שלימה:
יש לי בקו שלוחת תפריט עם המון שלוחות וקבצים פנימיים
האם ניתן להעתיק קומפלט את כל השלוחה הנ”ל ולהעביר אותה למקום אחר?שאלתי את ימות המשיח הם אמרו שזה נקרא להעתיר מערכת וזה עולה 500 שקל מטורפים

-
@יצחק-מתבודד כתב בהעתקה של שלוחה שלימה:
@עידו ? ?
גם לאביי ורבא יש כלי לזה וגם לliy יש כלי לזה.
לאביי ורבא יש קוסמוס
ולliy יש את אתר הניהול שלו
התכוונתי שיבואו ויכתבו על הכלים שלהם אבל לא טרחו... -
@עידו כתב בהעתקה של שלוחה שלימה:
התכוונתי שיבואו ויכתבו על הכלים שלהם אבל לא טרחו...
אתה יוצא מנקודת הנחה שאנחנו מרפרשים כל כמה דקות את הפוסטים שלא נקראו כאן בפורום..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות