פקס לא מתקבל בגלל פרסומות - יש פתרון?
-
יש לי מספר שאמור לקבל פקסים, כך הוא מוגדר בשלוחה הראשית שלו.
אבל כנראה שאם המתקשר נופל על פרסומת, אז הפקס לא מגיע. האם יש פתרון לזה? -
@isi
חוץ מלשלם 9.9?
לנסות את מזלך בשירות הלקוחות. -
@isi או לשלם על הסרת פרסומות, או שהמתקשר ימתין עד גמר הפרסומת...
-
@פלמנמוני
פקס לא יודע להמתין... -
@isi
אם זה משהו חד פעמי אז תנסה לבצע חיוג דרך הפקס (או לשלוח סתם) ואז זה ייחשב ששמע את הפרסומת ואז תשלח שוב -
@פיסטוק-פרווה זה לא משהו חד פעמי. הבעיה שיש מערכות אוטומטיות שמקישים בהם מספר פקס, והם שולחים פקס באופן אוטומטי. והתוצאה שהפקס לא מגיע.
-
@isi יש מערכות שמקבלים פקסים ב 153, אולי דרך שם אין פרסומות.
-
שילמתי על הסרת פרסומות, ואכן בהתקשרות למספר זה מועבר ישר לפקס, אבל עדיין פקסים לא מגיעים. למשל מישהו שולח לי פקס מ'מי-פקס', וזה לא מגיע אחרי כמה ניסיונות שליחה, בעוד שלמקומות אחרים שהוא שולח הפקסים שלו מגיעים תקין.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות