לא נפתר לא ניתן להתחבר בו זמנית מאותו משתמש 📵♾️📡
-
-
@CUBASE
אני מפנה אותם ע"י קו ישיר שמשוייך לקו - שניתבתי אותו לשלוחות פנימיות.
מה הפיתרון שלך?
אתה תמיד גלגל ההצלה שלי... -
@פלוס אני שוב שואל, זה מספר משוייך ואתה מפנה לפיר מחוייג?
-
@CUBASE
זה מספר משוייך? כן!
מה זה לפי מחוייג? כל מי שמתקשר למספר המשוייך מגיע לשלוחה ספציפית שם אני כן רוצה שיצליחו להתקשר פעמיים! -
-
@CUBASE כתב בלא ניתן להתחבר בו זמנית מאותו משתמש
♾️
:
check_did_and_go_to_folder=yes
בדיוק!
עם זההפניית שיחה לקו התורני check_did_and_go_to_folder=yes
-
-
@CUBASE
אשמח להגדרה המדוייקת,
ולהסבר בעניין וההבדלים,
כי אני לא הכי מתמצא בהגדרות הללו.
רק אשאל, זה יעבוד כשמתקשרים לשלוחה הספציפית עם המספר המשוייך? -
למישהו יש תשובה לשאלות שלי?
-
@פלוס תעבור לכתובת הבאה:
https://www.call2all.co.il/ym/api/GetCustomerData?מספר_מערכת:סיסמה
ובמערך
secondary_dids
תחפש את האובייקט שבו הערךdid
מכיל את מספר המשנה שלך ואז תיקח את מזהה המספר מהערךid
באובייקט.אח"כ עבור לכתובת הבאה:
https://www.call2all.co.il/ym/api/SetSecondaryDidUsageDescription?token=מספר_מערכת:סיסמה&secondaryDidId=מזהה_מספר_המשנה&newUsage=goto:השלוחה_להעברה
-
@CUBASE
למי זה משדר את הסיסמה? -
@פלוס זה ה-API של ימות המשיח
-
@CUBASE
למה ההגדרות שאני עשיתי בעצם לא עובדות?
זה לא מובן לי! -
@פלוס כי כמו שכתבתי לך הזיהוי מתבצע לפני ההפניה לפי מחוייג ולכן כבר בכניסה לשלוחה הראשית המאזין נחסם עוד לפני שמספיק להגיע להפנייה
-
@CUBASE
אז האופציה היחידה היא רק מה שהבאת לי? -
@פלוס 99% שזה יעבוד, מה תפסיד מלנסות?
-
@CUBASE
ברור שלא אפסיד.
רק יש בעיה אחת 'קטנה'...
אני לא מבין איך מה וכיצד משתמשים עם ההגדרות שהבאת... -
@פלוס רוצה שאעזור לך במייל?
-
@פלוס זה בעצם לא פילטרים למיניהם אלא הגרה ישירה של המספר שיהיה שיךך במקום למערכת לשלוחה הספציפית (שים לב שככה אי אפשר לחזור אחרי זה לשלוחה הראשית של המערכת רק דרך ראוטינג ימות)