לא מצליח לשים סמלים בכותרת😊
-
-
@פיתה איך הצלחת?
-
-
@פיתה כתב בלא מצליח לשים סמלים בכותרת
:כי הסברת לי איך בדיוק לעשות את זה
Spoiler גם @CUBASE אסביר אבל אתה יותר ברוראני לא ידעתי מזה,
רק פישטתי את מה ש @CUBASE הזכיר בקיצור,
בלעדיו לא הייתי יודע מזה. -
-
אני לא מצליח להבין מה העניין לשים סמלים בכותרת.
אתה לא יודע להביע את עצמך במילים? -
@נר-יצחק ועל זה נאמר, תמונה אחת שוה אלף מילים....
-
-
@צבי-ד-צ כתב בלא מצליח לשים סמלים בכותרת
:@נר-יצחק ועל זה נאמר, תמונה אחת שוה אלף מילים....

סליחה שאני מעתיק מ- @שואל-ועונה......
-
אשמח לעבודה ממומחה על מערכת קיימת לפי אפיון קיים לסדר אותה 0527154435 hhyym189@gmail.com
-
@shmuel מה זה קשור לכאן?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות