ממשק לניהול דרך API
-
אשמח לדעת האם ש מישהו שבנה לעצמו ממשק המתקשר בAPI לשרת, אני צריך עבור מישהו שלא יודע להתעסק באתר, משהו יותר קל לתפעול, אם יש למישהו אשמח אם יודיע
-
@אברהם-צבי-0 מה אתה צריך
-
@טנטפון ניהול שלוחות וקבצים
-
@אברהם-צבי-0 תן פירוט מלה
-
@טנטפון שיהיה חלון התחברות, כמו באתר, ואז יהיה את רשימת השלוחות עם אפשרות העתקה העברה או מחיקה, וכשפותחים את השלוחה יראה את רשימת הקבצים, וליד כל קובץ אפשרות העתקה וכו', וכמובן אפשרות להעלות קבצים לאותה שלוחה, ופחות או יותר זהו.
-
@אברהם-צבי-0 מישהו כבר בנה את זה, ימות בעצמם...
מה לא טוב באתר של ימות? -
@פלמנמוני מי שאני מחפש לו את זה לא מסתדר עם האתר שלהם... לא יודע גם למה...
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות