איך יעודעם מי המעזינים
-
עם שם -
???????????????????
-
@ישראל-דיין-0 לא יודעים, יש לך מספר טלפון, זה הכי הרבה, אם הכנסת קובץ עם שמות ומספרי טלפון והם נכנסו עם זיהוי יתכן אולי יראה, לא יודע...
-
@עידו כתב באיך יעודעם מי המעזינים:
@ישראל-דיין-0 לא יודעים, יש לך מספר טלפון, זה הכי הרבה, אם הכנסת קובץ
תודה
-
@ישראל-דיין-0 אז כחה יש תיקיה בשם Log תכנס לתיקיה תחת לשונית ניהול קבצים תיגלול עד לקובץ האחרון תלחץ על חצי עיגול עם שעון הזה ויפתח לך חלון של המרה תבחר המרה נקיה בתור קובץ HTML המתאים לתצוגה בדפדפן
אישור ואז זה ירד תפתך את מה שירד תלחץ בצד שמאל על שלוש נקודות תרגום ואז יהיה לך בעברית הכל מסודר
תעשה פתיחה באמצעות chrome [ גוגל]
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות