חיוג ישיר לתא קולי של מפעיל סלולרי ממערכת ימות המשיח-אפשרי?
-
@אA כנראה שאי אפשר, אבל צריך לבדוק פיזית.
-
J jack סימן נושא זה כשאלה
-
@חזקי-ראזנבערג ניסיתי לחייג וקיבלתי כל מיני תוצאות הזויות כאילו אני מחייג למרכזיות בחו"ל
האם מדובר בבאג?!
-
@jack כתב בחיוג ישיר לתא קולי של מפעיל סלולרי ממערכת ימות המשיח-אפשרי?:
@חזקי-ראזנבערג ניסיתי לחייג וקיבלתי כל מיני תוצאות הזויות כאילו אני מחייג למרכזיות בחו"ל
האם מדובר בבאג?!
לא באג אתה פשוט מחייג למספרים בחו"ל ארה"ב
-
@ערוץ-הסקרים אתה רוצה לומר שאפשר לחייג עם ימות המשיח לחו"ל בחינם?!
-
@jack אפשר גם להתקשר מוירטואל פלוס להקיש 1 לפני המספר, לא אצל כולם זה עובד.
-
@jack תנסה לכתוב
972151504100000+ -
@CUBASE לא עובד
-
@jack
ימות המשיח הגבילו את החיוג רק למספרים שמתחילים ב 05 -
@פיסטוק-פרווה אתה מדבר על מודול ניתוביה?
כי במודול תור כן ניתן לנתב ל-151 -
@CUBASE במודול תור אי אפשר לחייג לארה"ב! הרגע בדקתי.
במודול תור החדש. -
@מוטי-מוטי-מוטי 151 זה לא ארה"ב, זה קידומת שמעבירה לתא-קולי של המספר (לדוג׳ שיחה ל-1515567778888 תעביר לתא-קולי של מספר 05567778888) ולגבי זה בדקתי וזה עובד.
-
@CUBASE לי זה לא עובד, תוכל להסביר לי בבקשה איך לשחזר את מה שעשית?
כלומר האם השתמשת בוירטואל פון , ניתוביה או בכלל במודל אחר
או למשל שמא שמרת את המספר בחיוג מהיר וכך הצלחת וכיוצ"ב-אשמח לדעת
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות