שלוחה בת 2 ספרות.
-
המערכת לא נותנת לי לעשות שלוחה עם 2 ספרות (למשל 11-זה עובר לי לשלוחה 1<1)
מה אפשר לעשות? -
@שמעון-123 תשים הגדרות אלו, נראה לי שזה עוזר
type=menu
title=say_menu_voice=yes
menu_voice=
voice=ymMale -
@היועץ-שלנו כתב בשלוחה בת 2 ספרות.:
תודה, אבל לא עזר.
-
@שמעון-123 איפה שמת את ההגדרה?
שים את זה בתפריט של השלוחה -
@היועץ-שלנו
כן, שם שמתי את זה. -
digits=2ואיפה שכתוב 2 אתה יכול לדוג׳ להכניס 5, ויהיה 5 מקשים
@היועץ-שלנו כתב בשלוחה בת 2 ספרות.:
say_menu_voice=yes
menu_voice=
voice=ymMaleמה זה קשור בכלל??
זה בכלל סוג קול הטקסט... -
פוסט זה נמחק! -
@קו-המוסיקה כתב בשלוחה בת 2 ספרות.:
digits=2ואיפה שכתוב 2 אתה יכול לדוג׳ להכניס 5, ויהיה 5 מקשים
איפה לשים את זה
-
@שמעון-123 בהגדרות, של השלוחה שאתה רוצה שיהיה שתי מקשים,
חשוב גם שתסים לב שעכשיו שתרצה לפתוח שלוחה חדשה אז במקום נגיד שלוחה 1 צריך לכתוב 01 -
@שמעון-123 מחילה טעיתי, תעשה כמו שכתבו לך ותשים בתפריט, ותמספר החל מה01, 02, ואח"כ 11,12
-
@קו-המוסיקה חחחח צודק אין קשר בכללל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות