@צבי-ד-צ
הבנתי, ואני מעדיף להשאר בנושא הראשון.
ש
מנותק
הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שמעון 123
-
RE: קו לניהול תקציב המשפחה?
-
RE: הסבר - אפשרות הקלטה עם צינתוק/ללא צינתוק.
@חכמון
תודה רבה, אני באמת יפתח. -
RE: תגובות על ההדרכות מבית יוסף חיים
משהו יכול להסביר לי אחד לאחד איך עושים את כל ההגדרות האלו.
פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שמעון 123
-
האם יש אפשרות לשלוח קבצי שמע מאתר חיצוני למערכת בימות המושיח
ואם כן אז מה הכתובת האתר של ימות המושיח לזה?
ואיך מגדירים לאיזה שלוחה זה יגיע?
(אני מנסה עכשיו מאתר Make) -
כשיש שלוחות עם 2 ספרות, אז אורך הרבה זמן להיכנס לשלוחות.
כשאני עושה שלוחות עם 2 ספרות,
אז אורך הרבה זמן להיכנס לשלוחה,
יש למישהו רעיון מה לעשות? -
RE: שלוחה בת 2 ספרות.
@קו-המוסיקה כתב בשלוחה בת 2 ספרות.:
digits=2ואיפה שכתוב 2 אתה יכול לדוג׳ להכניס 5, ויהיה 5 מקשים
איפה לשים את זה
-
RE: שלוחה בת 2 ספרות.
@היועץ-שלנו כתב בשלוחה בת 2 ספרות.:
תודה, אבל לא עזר.
-
שלוחה בת 2 ספרות.
המערכת לא נותנת לי לעשות שלוחה עם 2 ספרות (למשל 11-זה עובר לי לשלוחה 1<1)
מה אפשר לעשות? -
איפה, ואיך מייצרים קובץ PhonesName.ini?
איפה מייצרים את זה?
ואיך? -
RE: צינתוק מיד אחרי אישור ההקלטה.
זה שולח לי צינטוק מהמספר המרכזי ולא ממספר המשני כפי שהגדרתי את זה.