• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות
    1. דף הבית
    2. שמעון 123
    ש מנותק
    • פרופיל
    • עוקב אחרי 0
    • עוקבים 1
    • נושאים 17
    • פוסטים 58
    • קבוצות 0

    שמעון 123

    @שמעון 123

    1
    מוניטין
    13
    צפיות בפרופיל
    58
    פוסטים
    1
    עוקבים
    0
    עוקב אחרי
    תאריך הצטרפות
    נראה לאחרונה

    שמעון 123 הפסקת מעקב מעקב

    הפוסטים הטובים ביותר שנוצרו על ידי שמעון 123

    • RE: קו לניהול תקציב המשפחה?

      @צבי-ד-צ
      הבנתי, ואני מעדיף להשאר בנושא הראשון.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • RE: הסבר - אפשרות הקלטה עם צינתוק/ללא צינתוק.

      @חכמון
      תודה רבה, אני באמת יפתח.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • RE: תגובות על ההדרכות מבית יוסף חיים

      משהו יכול להסביר לי אחד לאחד איך עושים את כל ההגדרות האלו.

      פורסם בשאלות ועזרה הדדית
      ש
      שמעון 123

    פוסטים אחרונים שנוצרו על ידי שמעון 123

    • האם יש אפשרות לשלוח קבצי שמע מאתר חיצוני למערכת בימות המושיח

      ואם כן אז מה הכתובת האתר של ימות המושיח לזה?
      ואיך מגדירים לאיזה שלוחה זה יגיע?
      (אני מנסה עכשיו מאתר Make)

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • כשיש שלוחות עם 2 ספרות, אז אורך הרבה זמן להיכנס לשלוחות.

      כשאני עושה שלוחות עם 2 ספרות,
      אז אורך הרבה זמן להיכנס לשלוחה,
      יש למישהו רעיון מה לעשות?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • RE: שלוחה בת 2 ספרות.

      @קו-המוסיקה כתב בשלוחה בת 2 ספרות.:

      @שמעון-123

      digits=2
      

      ואיפה שכתוב 2 אתה יכול לדוג׳ להכניס 5, ויהיה 5 מקשים

      איפה לשים את זה

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • RE: שלוחה בת 2 ספרות.

      @היועץ-שלנו
      כן, שם שמתי את זה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • RE: שלוחה בת 2 ספרות.

      @היועץ-שלנו כתב בשלוחה בת 2 ספרות.:

      תודה, אבל לא עזר.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • שלוחה בת 2 ספרות.

      המערכת לא נותנת לי לעשות שלוחה עם 2 ספרות (למשל 11-זה עובר לי לשלוחה 1<1)
      מה אפשר לעשות?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • זיהוי קולי

      האם יש אפשרות לחפש קבצים בתוך קו על ידי זיהוי קולי?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • איפה, ואיך מייצרים קובץ PhonesName.ini?

      איפה מייצרים את זה?
      ואיך?

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • RE: צינתוק מיד אחרי אישור ההקלטה.

      זה הסתדר ברוך ה'

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123
    • RE: צינתוק מיד אחרי אישור ההקלטה.

      זה שולח לי צינטוק מהמספר המרכזי ולא ממספר המשני כפי שהגדרתי את זה.

      פורסם בעזרה הדדית למשתמשים מתקדמים
      ש
      שמעון 123