הקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?
-
@מנסה-להבין12a
אפשרות 1: שלוחת הקלטה עם שמירה בניתוקבשלוחה זו, ברגע שהמאזין ינתק את השיחה (או כשהנציג ינתק את הוועידה), המערכת תשמור את הקובץ ותעביר אותו אוטומטית לשלוחה 1.
type=record ; שמירה אוטומטית של ההקלטה בניתוק השיחה hangup_insert_file=yes ; העברת הקובץ לשלוחה 1 בסיום folder_move=/1 ; ביטול הודעות מערכת ודילוג על תפריטים say_record_number=no say_record_menu=no #=record_okאפשרות 2: שלוחת שידור חי (Confbridge)
type=confbridge ; הגדרת השלוחה כשלוחת ניהול conf_bridge_type=admin ; העברת הקלטה של השידור לשלוחה 1 בסיום folder_move=/1 ; ביטול שאלות וצפצופים בכניסה conf_bridge_admin_no_ask=yes conf_bridge_beep=no conf_bridge_message_start_after_beep=noהערה לדור 4: הפתרון של hangup_insert_file=yes הוא היעיל ביותר עבורך, כיוון שהוא מייתר את הצורך לחזור לשלוחה כדי להקיש על מקשי האישור.
-
@מנסה-להבין12a
ניסיתי
לבקש עזרה עם בינה מלאכותית
אבל ההגדרות ממני ולא מהבינה
רק העצה
ואיפה לחפש
תעדכם אם טוב -
@לימוד-בתורת-מרן כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:
type=confbridge
; הגדרת השלוחה כשלוחת ניהול
conf_bridge_type=admin
; העברת הקלטה של השידור לשלוחה 1 בסיום
folder_move=/1
; ביטול שאלות וצפצופים בכניסה
conf_bridge_admin_no_ask=yes
conf_bridge_beep=no
conf_bridge_message_start_after_beep=noתודה על העזרה
ההגדרות של שלוחת הקלטה וניתוק והעברה לשלוחה 1 - עובד מצויין.
ההגדרות של שידור חי וכו' - לא עובד. א. לא שומעים שום פתיח בכניסה לשלוחה שבה הגדרתי את השידור חי. ב. כשאני מנתק את השיחה לא מגיע כלום לשלוחה 1
-
@מנסה-להבין12a
אולי זה תלוי בסוג הטלפון.
אבל אצלי ניתן לעבור בין הקווים ללא בעיה. -
@אA כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:
@מנסה-להבין12a
אולי זה תלוי בסוג הטלפון.
אבל אצלי ניתן לעבור בין הקווים ללא בעיה.אתה על דור 4?
ניסתי בקיו 8 לא ניתן לפצל שיחת ועידה אחרי שהיא כבר חוברה לועידה
וניסיתי בנוקיה (לא כשר) כנ"למעניין
-
@מנסה-להבין12a
דור 4 ובנוקייה -
@אA כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:
@מנסה-להבין12a
דור 4 ובנוקייהנוקיה שניסיתי היה בהוט מובייל.
ניסת עם קו תוכן?טוב.
מעניין למה אצלי זה ככה. -
פוסט זה נמחק! -
א. לגבי הפתיח שלא נשמע:
במודול שידור חי, אם הגדרת
conf_bridge_admin_no_ask=yesהמערכת מדלגת על שאלות הכניסה. כדי להשמיע פתיח, ודא שיש קובץ בשם M0000.wav בשלוחה. אם הוא עדיין לא נשמע, ייתכן שהגדרת
conf_bridge_message_start_after_beep=noמה שעלול לבטל הודעות מסוימות. נסה להשתמש בקובץ M1558 שמושמע למנהלים בכניסה.
ב. לגבי הקובץ שלא עובר לשלוחה 1:
במודול
confbridgeההקלטה מסתיימת והקובץ מועבר רק ברגע שהמנהל יוצא מהשלוחה (או המנהל האחרון, אם יש כמה). ודא שהגדרת את השורה הבאה בדיוק כך:
folder_move=/1 -
@לימוד-בתורת-מרן כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:
א. לגבי הפתיח שלא נשמע:
במודול שידור חי, אם הגדרת
conf_bridge_admin_no_ask=yesהמערכת מדלגת על שאלות הכניסה. כדי להשמיע פתיח, ודא שיש קובץ בשם M0000.wav בשלוחה. אם הוא עדיין לא נשמע, ייתכן שהגדרת
conf_bridge_message_start_after_beep=noמה שעלול לבטל הודעות מסוימות. נסה להשתמש בקובץ M1558 שמושמע למנהלים בכניסה.
ב. לגבי הקובץ שלא עובר לשלוחה 1:
במודול
confbridgeההקלטה מסתיימת והקובץ מועבר רק ברגע שהמנהל יוצא מהשלוחה (או המנהל האחרון, אם יש כמה). ודא שהגדרת את השורה הבאה בדיוק כך:
folder_move=/1אני העתקתי את כל ההגדרות של השלוחה בדיוק כמו שהבאת
ואני עכשיו שוב מצטט את ההגדרות שהעתקתי אליי למערכתtype=confbridge
; הגדרת השלוחה כשלוחת ניהול
conf_bridge_type=admin
; העברת הקלטה של השידור לשלוחה 1 בסיום
folder_move=/1
; ביטול שאלות וצפצופים בכניסה
conf_bridge_admin_no_ask=yes
conf_bridge_beep=no
conf_bridge_message_start_after_beep=no -
@מנסה-להבין12a מה הבעיה עכשיו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות