• דף הבית
    • אינדקס קישורים
    • פוסטים אחרונים
    • משתמשים
    • חיפוש בהגדרות המתקדמות
    • חיפוש גוגל בפורום
    • ניהול המערכת
    • ניהול המערכת - שרת private
    • הרשמה
    • התחברות

    הקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?

    מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות ועזרה הדדית
    12 פוסטים 3 כותבים 308 צפיות 2 עוקבים
    טוען פוסטים נוספים
    • מהישן לחדש
    • מהחדש לישן
    • הכי הרבה הצבעות
    תגובה
    • תגובה כנושא
    התחברו כדי לפרסם תגובה
    נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
    • ל מנותק
      לימוד בתורת מרן @לימוד בתורת מרן
      נערך לאחרונה על ידי

      @מנסה-להבין12a
      ניסיתי
      לבקש עזרה עם בינה מלאכותית
      אבל ההגדרות ממני ולא מהבינה
      רק העצה
      ואיפה לחפש
      תעדכם אם טוב

      תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
      • מ מנותק
        מנסה להבין12a @לימוד בתורת מרן
        נערך לאחרונה על ידי

        @לימוד-בתורת-מרן כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:

        type=confbridge
        ; הגדרת השלוחה כשלוחת ניהול
        conf_bridge_type=admin
        ; העברת הקלטה של השידור לשלוחה 1 בסיום
        folder_move=/1
        ; ביטול שאלות וצפצופים בכניסה
        conf_bridge_admin_no_ask=yes
        conf_bridge_beep=no
        conf_bridge_message_start_after_beep=no

        תודה על העזרה

        ההגדרות של שלוחת הקלטה וניתוק והעברה לשלוחה 1 - עובד מצויין.

        ההגדרות של שידור חי וכו' - לא עובד. א. לא שומעים שום פתיח בכניסה לשלוחה שבה הגדרתי את השידור חי. ב. כשאני מנתק את השיחה לא מגיע כלום לשלוחה 1

        א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
        • א מחובר
          אA @מנסה להבין12a
          נערך לאחרונה על ידי

          @מנסה-להבין12a
          אולי זה תלוי בסוג הטלפון.
          אבל אצלי ניתן לעבור בין הקווים ללא בעיה.

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
          • מ מנותק
            מנסה להבין12a @אA
            נערך לאחרונה על ידי

            @אA כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:

            @מנסה-להבין12a
            אולי זה תלוי בסוג הטלפון.
            אבל אצלי ניתן לעבור בין הקווים ללא בעיה.

            אתה על דור 4?
            ניסתי בקיו 8 לא ניתן לפצל שיחת ועידה אחרי שהיא כבר חוברה לועידה
            וניסיתי בנוקיה (לא כשר) כנ"ל

            מעניין

            א תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
            • א מחובר
              אA @מנסה להבין12a
              נערך לאחרונה על ידי

              @מנסה-להבין12a
              דור 4 ובנוקייה

              מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
              • מ מנותק
                מנסה להבין12a @אA
                נערך לאחרונה על ידי

                @אA כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:

                @מנסה-להבין12a
                דור 4 ובנוקייה

                נוקיה שניסיתי היה בהוט מובייל.
                ניסת עם קו תוכן?

                טוב.
                מעניין למה אצלי זה ככה.

                ל 2 תגובות תגובה אחרונה תגובה ציטוט 1
                • ל מנותק
                  לימוד בתורת מרן @מנסה להבין12a
                  נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                  • ל מנותק
                    לימוד בתורת מרן @מנסה להבין12a
                    נערך לאחרונה על ידי לימוד בתורת מרן

                    @מנסה-להבין12a

                    א. לגבי הפתיח שלא נשמע:

                    במודול שידור חי, אם הגדרת

                    conf_bridge_admin_no_ask=yes
                    

                    המערכת מדלגת על שאלות הכניסה. כדי להשמיע פתיח, ודא שיש קובץ בשם M0000.wav בשלוחה. אם הוא עדיין לא נשמע, ייתכן שהגדרת

                    conf_bridge_message_start_after_beep=no
                    

                    מה שעלול לבטל הודעות מסוימות. נסה להשתמש בקובץ M1558 שמושמע למנהלים בכניסה.

                    ב. לגבי הקובץ שלא עובר לשלוחה 1:

                    במודול

                    confbridge
                    

                    ההקלטה מסתיימת והקובץ מועבר רק ברגע שהמנהל יוצא מהשלוחה (או המנהל האחרון, אם יש כמה). ודא שהגדרת את השורה הבאה בדיוק כך:

                    folder_move=/1
                    
                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                    • מ מנותק
                      מנסה להבין12a @לימוד בתורת מרן
                      נערך לאחרונה על ידי

                      @לימוד-בתורת-מרן כתב בהקלטה ללא צורך באישור שתועבר לשלוחה אחרת - איך עושים?:

                      @מנסה-להבין12a

                      א. לגבי הפתיח שלא נשמע:

                      במודול שידור חי, אם הגדרת

                      conf_bridge_admin_no_ask=yes
                      

                      המערכת מדלגת על שאלות הכניסה. כדי להשמיע פתיח, ודא שיש קובץ בשם M0000.wav בשלוחה. אם הוא עדיין לא נשמע, ייתכן שהגדרת

                      conf_bridge_message_start_after_beep=no
                      

                      מה שעלול לבטל הודעות מסוימות. נסה להשתמש בקובץ M1558 שמושמע למנהלים בכניסה.

                      ב. לגבי הקובץ שלא עובר לשלוחה 1:

                      במודול

                      confbridge
                      

                      ההקלטה מסתיימת והקובץ מועבר רק ברגע שהמנהל יוצא מהשלוחה (או המנהל האחרון, אם יש כמה). ודא שהגדרת את השורה הבאה בדיוק כך:

                      folder_move=/1
                      

                      אני העתקתי את כל ההגדרות של השלוחה בדיוק כמו שהבאת
                      ואני עכשיו שוב מצטט את ההגדרות שהעתקתי אליי למערכת

                      type=confbridge
                      ; הגדרת השלוחה כשלוחת ניהול
                      conf_bridge_type=admin
                      ; העברת הקלטה של השידור לשלוחה 1 בסיום
                      folder_move=/1
                      ; ביטול שאלות וצפצופים בכניסה
                      conf_bridge_admin_no_ask=yes
                      conf_bridge_beep=no
                      conf_bridge_message_start_after_beep=no

                      ל תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0
                      • ל מנותק
                        לימוד בתורת מרן @מנסה להבין12a
                        נערך לאחרונה על ידי

                        @מנסה-להבין12a מה הבעיה עכשיו?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה תגובה ציטוט 0

                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                        הרשמה התחברות
                        • פוסט ראשון
                          פוסט אחרון