קמפיין נכנס לשלוחה
-
זה מה שהגדרתי
בשלוחה ו.. אין מענה בשרת API
מה חסר כאןtype=api api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging api_hangup_send=no api_add_0=token=073700000001:112003 api_add_1=phones=tpl:378457 api_add_2=ivrPath=ivr2:/1 -
-
@המנייעס תבדוק בפועל האם זה עובד כראוי,
ואם זה יעבוד כראוי, אל תתייחס להודעת: אין מענה וכו', (אפשר להחליף אותה לקובץ שקט), -
@BEN-ZION כתב בקמפיין נכנס לשלוחה:
@המנייעס אתה צריך להגדיר
api_url_post=yesכשזה GET זה מגיע משורשר
וזה איפה אני כותב
אני מוסיף את זה
או שזה במקום איזה שזה בקום איזה שורה -
@המנייעס בהגדרות השלוחה
-
@המנייעס מה מפחיד אותך ההודעה הנ"ל?
כתבתי לך (מנסיון...) שתבדוק אם הקמפיין עובד למעשה, ואח"כ בשלב הבא תחליט מה אתה עושה עם ההודעה של: אין מענה..., -
@המנייעס ואגב, שים לב שהתמחור של הקמפיין הזה שונה מהקמפיינים הרגילים, - וכמדומני שזה שורף דקות לפי אורך השיחה בפועל (ואין שם את הפטור (על העודף) של שיחות שארוכות יותר מ-2 דקות)
ואם אני צודק בהנ"ל, אז שים לב לזכור לשים הגבלה מסויימת על אורך הקמפיין, בכדי שלא ישרפו לך כל הדקות במערכת... -
-
@זאביק
למעשה הקומפיין לא נשלח
זה עבד לי
ופתאום הפסיק לעבוד מה זה יכול להיות -
@המנייעס אולי נגמרו לך היחידות?
-
@זאביק
יש לי יחידות
רק שתבין שמתי את הקוד זהtype=api api_link=https://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging api_hangup_send=no api_add_0=token=073700000001:112003 api_add_1=phones=tpl:378457 api_add_2=ivrPath=ivr2:/1אחרי זה שמתי הגדרה הזאת
אורך זמן החיוג לנמענים api_add_3=callsTimeOut=35פלוס הגדרה של קוד לשלחוה ואז זה הפסיק לעבוד
אז הרדתי את שני הגדרת הנספות ועדין לא עובד -
@המנייעס תשלח את כל ההגדרות שיש לך בשלוחה שלך בפקודה בדפדפן (תסדר את הפרמטרים כפי שצריך לפי הכללים), ואז תוכל לראות מה תגובת השרת של ימות המשיח,
-
@זאביק
בדפדפן זה מחזיר לי{"responseStatus":"Exception","message":"not Valid Phones","file":"dialer.class.ym","Line":"265:32","yAfastVersion":"6.7.109"}``` -
אתה יודע מה זה ???
-
@המנייעס תבדוק את הרשימת תפוצה שלך, משהו לא תקין שם, - אולי טעית במזהה של הרשי"ת
-
@זאביק
זה הקוד ששלחתיhttp://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=0770000177:112233&phones=tpl378579&ivrPath=ivr2:/5&callsTimeOut=35והמזה הוא דווקא כן בסדר
נסיתי עוד מספר מזה של עוד רש"ת וגם לא הלך -
@המנייעס שים לב ששכחת להכניס : אחרי ה-tpl
(לא בדקתי את כל הפקודה אם אין עוד שגיאה) -
@זאביק
איפה להכניס = -
@המנייעס הייתה לי טעות בהקלדה, ותיקנתי, - תסתכל שוב.
-
@זאביק
כאילו ככה ? זה גם לא עובדhttps://call2all.co.il/ym/api/CallExtensionBridging?token=0772000177:112233&phones=tpl:378579&ivrPath=ivr2:/5&callsTimeOut=35
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות