חדש!! 🚀 משדרגים את ההקלטות הקוליות של המערכת הטלפונית עם Smart Records AI
-
@מ.-מ.-פליישער כתב בחדש!!
משדרגים את ההקלטות הקוליות של המערכת הטלפונית עם Smart Records AI:אתם כמובן יכולים בהגדרות מפתח להוסיף רק הרשאה לתיקייה ספציפית.
זה לא ממש קשור לפה אבל איך עושים את זה?
אני רוצה לבנות ממשק ניהול שתכניס מפתח לניהול שלוחה 1 אחת ככה יוכלו לתת לכל מלמד לנהל את השלוחה של הכיתה שלו בלי להזיק בטעות לשלוחות אחרות -
@BEN-ZION
אתה צריך גם תתי תיקיות? -
@פיסטוק-פרווה כן אני רוצה טוקן לניהול שלוחה 8 וכל מה שמתחתיה
-
@BEN-ZION כתב בחדש!!
משדרגים את ההקלטות הקוליות של המערכת הטלפונית עם Smart Records AI:אני רוצה טוקן לניהול שלוחה 8 וכל מה שמתחתיה
זה בכיוון - ביצירת מפתח אתה הולך לJSON ומדביק:

{ "tokenMore": { "ws_parms_whitelist": [ "wath", "path", "what" ], "ws_parms_mismatch_action": "deny", "default_acl_policy": "deny", "acl_rules": [ { "name": "", "active": true, "policy": "allow", "ip": [], "endpoint": [], "params": [ "what=ivr2:/8/**", "wath=ivr2:/8/**", "path=ivr/8/**" ], "set_params": {} } ] } } -
@ben-zion ובבקשה, מה שלא קשור לנושא הזה ספציפי נא לפתוח בפוסט אחר.
אשמח לעזור לך גם במייל.תודה.
-
@מ.-מ.-פליישער אשמח להסבר מה אני אמור להכניס כאן בניהול מערכות בכדי שלא יחזיר לי שגיאה.
מה זה אומר כותרת?
ואיפה אני מכניס את פרטי המערכת להקלטה?
תודה רבה!
עריכה: הוא רושם לי: המערכת לא מורשית - יש לתקן את הטוקן.
מה עלי לעשות? -
@מ.-מ.-פליישער
זה כותב לי ככה
מפתח גימיני ללא כסף
אפשר רק גימיני
זה השגיאה

-
@מ.-מ.-פליישער
אשמח לעזרה!!! -
@לימוד-בתורת-מרן כתב בחדש!!
משדרגים את ההקלטות הקוליות של המערכת הטלפונית עם Smart Records AI:@מ.-מ.-פליישער
אשמח לעזרה!!!תפנה אלי במייל כאן שמופיע בחתימה שלי. אם פנית כבר תקפיץ לי את המייל בבקשהץ
-
תודה רבה על העזרה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות