העתק מערכות
-
@א.ב
כן. לא דווקא כמו מערכת המקור אבל זה תמיד מעתיק לתוך שלוחה מסויימת וקיימת. -
@א.ב כן תנסה ותודיע
-
-
@א.ב
לא. לפתוח תקייה 1 וזהו. ולכתוב ביעד את תקייה 1. -
@אA כתב בהעתק מערכות:
לא. לפתוח תקייה 1 וזהו. ולכתוב ביעד את תקייה 1.
אתה מתכון לפתוח תיקיה 1 "בתיקית היעד" ? יש שם כבר שלוחה 1
אבל כעת בדקתי דרך האתר של ימות המשיח וראיתי שזה הכניס את הקבצים לתת שלוחה בתיקיה 1.. שהתת שלוחה הזו בכלל לא מוגדרת מכיון ששלוחה 1 בתפריט הראשי היא השמעת קבצים ולא תפריט לעוד שלוחות

-
@א.ב
לזה בדיוק התכוונתי... -
@אA אז בעצם אני עכשיו אמור להפוך בקו היעד את שלוחה 1 לתפריט, ואז לפתוח שלוחה ואז שוב תת שלוחה...?
אבל אכן מה שכתבת זה הפתרון, יישר כח
-
@א.ב
לא, פשוט צריך לתקן את זה. -
לסיכום לתועלת כולם
הפתרון בנוי ע"פ מה שכתב @אa
דהיינו אם בקו היעד אתם רוצים להעתיק לדוגמא תת שלוחה: 5/5/1
לקו היעד בשלוחה 1 (שמוגדרת כהשמעת קבצים)זה לא יעביר לכם את השלוחה לשלוחה 1 אלא לתת שלוחה בתוך שלוחה 1
דהיינו ככה:

-
-
@אa תענה לי במייל
-
-
@פלפל-שחור לivr פון לא היה שום קשר לזה זה רק היה על השרת שלו
ועכשיו רק מה שעל השרת שלי עובד -
@121244
אין בעיה.
רק ציטטתי מה שכתוב שם.
תודה על המידע. בל"נ אעדכן שם! -
עידקון הקוד נימצה החשב על השרת שלי קישור https://merkazia-plus.wuaze.com/
-
נפתח בנטפרי
-
@טנטפון
אבל יש רק אפשרות של העתקה מלאה ללא אופציה לבחור מה להעתיק -
@שואל-שאלה מי שרוצה אצלי אפשר לבחור תיקיית יעד ותיקיית מקור
-
@שואל-שאלה נכון זה העתקת מערכות
-
@טנטפון אבל כדאי שתעשה גם אופציה לבחור שלוחה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות