הקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם
-
@אA כתב בהקלטת הודעות עם תמלול לטקסט - בחינם:
הבנתי.
רק כתבתי שיתכן וזה בנוי על אותו אופן.אבל אני יודע בוודאות שזה לא קשור למה שאמרת.
-
@אA כן ככה בדיוק
-
@121244
אוקי.
תחליף לזהtype=api api_link=https://timlul-tziburi.onrender.com/transcribe api_add_0=token= api_add_1=path=2 api_add_2=M=/Trash/Record -
@אA כלום לא עוזר ניסיתי גם לשחק עם הסלשים והתיקיות, כלום לא עזר
-
@121244
אני מנסה אצלי. -
@121244
אתה צודק.
אצלי זה מקליט את ההודעה אבל לא מכניס את הטקסט לשלוחה. -
@121244 תשנה את התקייה של שמירת הקבצים (קבצי שמע) לתקייה אחרת
-
@איל-משולש שינתי וזה לא עזר
-
@121244 תכתוב סל המחזור בעברית
ככה לי זה עובדtype=api api_link=https://timlul-tziburi-yy1v.onrender.com/transcribe api_add_0=token=****************** api_add_1=path=5/A api_add_2=M=/סל המחזור/Recordוגם עובד לי על כל שלוחה אחרת (קיימת)
-
@איל-משולש
נכנס לך קובץ הטקסט לשלוחה?
עכשיו בדקתי ואחרי ההקלטה יש שגיאה -
@אA זה לפעמים ככה ולפעמים ככה בכ"א אני מעונין להוסיף את הדבר הזה למודול של ההקלדת טקסט שלי אשמח שתגיב לי במייל
-
@121244
מחכה -
-
-
-
-
@121244 עם איזה הגדרות?
-
type=api api_link=https://timlul-tziburi.onrender.com/transcribe api_add_1=path=559 api_add_2=M=/סל המחזור/Record -
@121244 אין אפשרות לכתוב קבצים לסל המחזור, אם תכתוב בעברית
סל המחזוראז זה פשוט ייכנס לתיקייה בשםסל המחזורולא באמת לסל המחזור -
@CUBASE זה אני יודע
אבל זה לא קשור לבעיה הנ"ל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות